Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BrandTailors descrie in imagine povestea izvorului de apa Perla Covasnei

BrandTailors, compania de strategie şi design de brand, a finalizat proiectul de re-branding pentru Perla Covansei.

La începutul lunii septembrie, compania Perla Covasnei SA, deţinătoare a brand-ului Perla Covasnei a înaintat echipei BrandTailors cererea de a dezvolta o nouă soluţie de identitate vizuală şi design de ambalaj care să surprindă adevărata expresie a personalităţii brand-ului, asigurând totodată diferenţierea faţă de competiţie în contextul oferit de segmentul „value” al apelor minerale.

Auditul de piaţă desfăşurat de către consultanţii BrandTailors a relevat faptul ca elementele vizuale reprezentând „apa” şi „muntele” sunt laitmotivul acestei categorii ţin permisivă la inovaţii. “În uma auditului a devenit evident faptul că diferenţierea de ceilalţi competitori putea fi făcută  introducerea unei noi maniere grafice şi a unei serii de simboluri desprinse din natură care să fi fost ignorate anterior de brand-urile din această categorie de produs.”, a declarat Andreea Florea, Brand Consultant BrandTailors.

Soluţia venită din partea designerilor BrandTailors a fost aceea de a reda prin intermediul picturii două simboluri care îmbină naturaleţea şi valoarea istorică a zonei Covasna: cetatea şi calul. Combinând potenţialul asociativ al cetăţii (tradiţie, stabilitate, continuitate, încredere) cu cel al simbolurilor ecvestre (libertate, nobleţe, forţă, dinamism), noua identitate vizuală Perla Covasnei individualizează valorile brand-ului, reuşind totodată să-l diferenţieze în raport cu competiţia.

“Design-ul de logotip, prin forma fluidă a literelor şi prezenţa elementelor decorative, aminteşte de majusculele supra-decorate de pe primele pagini ale cărţilor de poveşti. Mai mult, inserarea organică a textului „din 1904” în logotip întăreşte impresia unitară de spaţiu feeric şi tradiţie autentică.”, a concluzionat Melania Nemeş, Senior Graphic Designer BrandTailors.

Perla Covasnei reprezintă cel de-al doilea proiect de re-branding pe piaţa apelor minerale dezvoltat de echipa BrandTailors după Bankia, brand-ul de apă minerală deţinut de compania Coca-Cola pe piaţa bulgară. “La începutul anului 2010 vom anunţa finalizarea unui nou proiect de re-branding în această categorie de produs. Cu această ocazie am certitudinea că vom putea face cu adevărat dovada faptului că designerii şi consultanţii BrandTailors au o expertiză de neegalat pe zona de FMCG în piaţa din România”, a declarat Beatrice Daniş, Managing Partner BranTailors.

Membrii echipei care au contribuit la dezvoltarea acestui proiect sunt: Florea – de brand, Nemeş – concept creativ şi design de ambalaje, Cornelia Paşcalin si Bianca Dumitraşcu – ilustraţii, Mihai Parpalea – şare imagine şi pregătire de tipar, Andreea Florea si Janos Kurko – de proiect.

Bucuresti, 03.12.2009

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.