Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BrandTailors creeaza Covasna Taramul Apelor, un nou brand de apa minerala

in portofoliul Azuga Waters

BrandTailors – companie de strategie şi design de brand – a finalizat procesul de creare a brand-ului Covasna Tărâmul Apelor, deţinut de către Azuga Waters.

În urma succesului înregistrat de brand-ul Azuga Apă de Izvor, lansat la începutul anului 2010, managementul companiei Azuga Waters a ales să îşi extindă portofoliul de brand-uri de apă minerală şi, în acest scop, a decis să colaboreze din nou cu echipa BrandTailors.

Principala provocare întâmpinată de către consultanţii şi designerii BrandTailors pe parcursul acestui proiect a fost aceea de a crea un brand care să se poată adresa unui consumator sensibil la preţ şi mai puţin receptiv la beneficiile emoţionale de brand, într-o categorie în care diferenţa între produsele disponibile la raft este greu perceptibilă.

„Insecuritatea resimţită de consumatorul care bea apă de la robinet determină o creştere a nivelului de achiziţie a apei îmbuteliate şi, astfel, este favorizată selecţia produselor bazată pe nivelul preţului. Din aceste considerente, Covasna Tărâmul Apelor a fost conceput ca un brand care se poziţionează în segmentul de preţ economic.” – Andreea Florea, Brand Consultant

Cum produsul provine dintr-un izvor aflat în Covasna, o zonă supranumită “staţiunea celor 1000 de izvoare”, numele brand-ului a fost creat astfel încât să sugereze sursa de provenienţă a apei şi să transpună, în acelaşi timp, această regiune geografică într-un spaţiu feeric, un “tărâm al apelor”.

În asentimentul dimensiunii mitice, identitatea vizuală a brand-ului combină, la nivelul logotipului, fontul românesc arhaic reinterpretat grafic într-o manieră contemporană, cu floarea specifică decorării porţilor din Covasna, laleaua, stilizată astfel încât să capete forţă vizuală.

„Elementul central al design-ului de ambalaj şi al teritoriului vizual al brand-ului este reprezentat de simbolul porţilor, care are două paliere de semnificaţie – primul şi cel mai la îndemână este acela de decodificare a Covasnei ca zonă de provenienţă a apei, prin forma şi decoraţiunile porţilor tradiţionale covăsnene. Un al doilea nivel, mai profund, este acela de decodificare a acestor porţi ca un prag de trecere către tărâmul binecuvântat cu izvoare minerale, un tărâm care este, în acelaşi timp, spaţiul de manifestare al brand-ului.” – Melania Nemeş, Senior Brand Designer

Odată cu finalizarea acestui proiect, BrandTailors îşi adaugă în portofoliu cel de-al patrulea brand de apă minerală, dupa ce în 2006 a revitalizat Bankia şi, în 2009 Perla Covasnei şi a creat brand-ul Azuga Apă de Izvor la începutul anului 2010. Pentru proiectul Bankia, brand din portofoliul The Coca-Cola Company Bulgaria, BrandTailors a fost premiată în cadrul ediţiei din 2008 a prestigioasei competiţii ReBrand 100.

Membrii echipei BrandTailors care au contribuit la dezvoltarea acestui proiect sunt: Andreea Florea şi Beatrice Daniş – strategie de brand, Melania Nemeş – concept creativ, design grafic de etichete, Anca Andronescu şi Cristina Ionescu – management de proiect, Mihai Părpălea – retuşare imagine şi pregătire de tipar.

Bucuresti, 08.03.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.