Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

BrandTailors consolideaza valoarea Kandia, printr-o noua identitate de brand si un nou ambalaj

Construită pe principiul valorilor statutare ale Kandia – tradiţie seculară, autenticitate, calitate fără compromisuri – identitatea vizuală dezvoltată de BrandTailors repoziţionează brand-ul drept singular în industria românească a ciocolatei, eliminând şi devansând clişeele atribuite în mod recurent categoriei.

Astfel, noua indentitate a Kandia scoate în evidenţă unica particularitate a cărei importanţă este definitorie pentru piaţa produselor de ciocolată – puritatea şi abundenţa ingredientului de bază, cacaoa, şi plăcerea atribuită gustului acestuia – unificând, totodată, prezenţa brand-ului pe toate sub-categoriile în care îşi face remarcată prezenţa. 

„Contrar tendinţelor actuale de nereliefare corespunzătoare a beneficiilor produselor de ciocolată de pe piaţa din România, impactul noii identităţi vizuale a Kandia este decisiv, prin introducerea unei abordări diferenţiatoare în materie de design de ambalaj în categorie – culorile tari şi formele fluide devin seducătoare pentru consumatori fără să trădeze, însă, realitatea grăitoare, finală, a beneficiului produselor.” – Melania Moisi, Group Creative Director

Experienţa multisenzorială asociată gamei de produse este completată prin intermediul teritoriului vizual al brand-ului care consolidează poziţionarea Kandia drept unică autoritate în materie de ciocolată din România.

„Proiectul Kandia este purtătorul unei valori emoţionale deosebite pentru BrandTailors. Crescut „din faşă”, încă din 2004, a beneficiat, cu sprijinul companiei noastre, de un avânt considerabil atât în piaţă cât şi în inimile consumatorilor, astfel încât să îi urmeze, cu certitudine, o ascensiune fulminantă şi care să confirme, definitiv, caracterul „evergreen” şi notorietatea neegalată a Kandia, de peste 120 de ani pe piaţa produselor de ciocolată din România. Convingerea aceasta porneşte, simplu, de la faptul că, pentru a înţelege şi desăvârşi valoarea brand-urilor create pentru un client de renume, o companie de branding nu trebuie doar să aibă, cunoască şi aprecieze valoarea proprie. Ea trebuie să fie valoarea în sine.” – Andreea Florea, Brand Strategy Coordinator

Membrii echipei BrandTailors care au contribuit la dezvoltarea acestui proiect sunt: Andreea Florea – consultanţă de brand, Ovidiu Pop – design de identitate vizuală, Melania Moisi – design de ambalaj, Alina Crangă şi Cristina Ionescu – management de proiect, Mihai Părpălea – retuşare imagine şi pregătire de tipar.

Bucuresti, 15.03.2012

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *