Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BrandTailors a ridicat iaurturile Fulga “la putere”

BrandTailors, compania de strategie si design de brand, a dus la bun sfârşit provocarea lansată în urmă cu două luni de către Albalact: revitalizarea design-ului de ambalaj pentru gama de iaurturi Fulga.

Ca în orice alt proiect dezvoltat de echipa BrandTailors, startul a fost dat de evaluarea atentă a categoriei de iaurt. Aceasta le-a oferit consultanţilor insight-uri valoroase, din care a rezultat provocarea acestui proiect: aceea de a gasi cea mai potrivita punte de legatura între „inocenţa” brand-ului Fulga şi „seriozitatea” iaurtului, conferită de motivaţiile de consum preponderent funcţionale. „În ciuda faptului că trebuia să transmitem un mesaj cât se poate de serios printr-un mesager foarte jucăuş, în limitele unui ambalaj cu dimensiuni restrictive, un lucru a fost clar de la început: Fulga putea vorbi despre iaurturi doar în felul său inconfundabil.”, a explicat Andreea Florea, Brand Consultant.

„Fulga la putere”, conceptul care stă la baza noilor ambalaje, a luat naştere din îmbinarea unor atribute esenţiale ale produsului, forţa şi rezistenţa oferite de iaurt, şi faimoasa văcuţă Fulga: „Această văcuţă ne-a facilitat foarte mult procesul de creaţie. Jovialitatea care o caracterizează ne-a permis să ne jucăm cu conceptul până am ajuns la soluţia pe care o puteţi vedea deja pe rafturile magazinelor: Fulga prinde atâta putere din proteinele conţinute de iaurt încât poate ridica marginea ambalajului ca pe o cortină, oferind astfel o imagine delicioasă a iaurtului simplu sau cu fructe din interior.”, a concluzionat Andreea Florea, Brand Consultant.

Prin finalizarea acestui proiect, Albalact devine cel de-al treilea producător de lactate de pe piaţa românească, după Prodlacta şi Lactalis, care, de-a lungul anilor, a ales echipa de consultanţi şi designeri BrandTailors pentru a revitaliza parţial sau integral brand-uri din portofoliul propriu: “Încrederea pe care ne-a acordat-o echipa de management Albalact dovedeşte încă o dată că rezultatele echipei pe care o conduc ne recomandă pentru proiecte de re-branding în momente cruciale în dezvoltarea brand-urilor de valoare de pe piaţa românească.”, a declarat Beatrice Daniş, Managing Partner BrandTailors.

În derularea acestui proiect au fost implicati din partea Albalact – Elena Şerban şi Cristina Miclea. Membrii echipei care au contribuit la dezvoltarea acestui proiect sunt: Andreea Florea, Beatrice Daniş – audit şi strategie de brand, Janos Kurko – concept creativ, Melania Nemeş, Janos Kurko – design ambalaje şi materiale de trade, Cornelia Pascalin – desen, Mihai Parpalea – retuşare imagine şi pregătire de tipar, Andreea Florea, Janos Kurko – management de proiect.

Bucuresti, 10.11.2009

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.