Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BrandTailors a finalizat procesul de redefinire a structurii organizationale

În octombrie 2009, echipa de management a companiei de consultanţă a hotărât iniţierea unui proces de evaluare a performanţelor profesionale ale fiecărui angajat la nivel individual, dublat de evaluarea eficacităţii proceselor interne de lucru.

Scopul acestui demers a fost acela de perfectare a unui model de business sustenabil: “În ultimii doi ani, am constatat un decalaj între sezonalitatea industriei de consultanţă de brand şi sezonalitatea încărcării din punct de vedere volum de ore de lucru în cadrul companiei. Ca o consecinţă a acestui decalaj, devenise practic imposibil dezvoltarea unei strategii de management pe termen mediu şi lung.”, a declarat Beatrice Daniş, Managing Partner BrandTailors.

Stadiul de dezvoltare al industriei de branding a facilitat companiei BrandTailors adoptarea unei structuri organizaţionale specifice acestui domeniu la nivel global:

“Dacă până la începutul lui 2009 companiile de consultanţă de brand erau nevoite să angajeze forţă de muncă fără o pregătire adecvată acestui domeniu şi în consecinţă să adapteze structura organizaţională şi procesele de lucru în funcţie de competenţele lor, situaţia actuală permite o recrutare bazată pe nevoile companiei şi nu vice versa.”, a continuat Beatrice Daniş.

Ca rezultat al acestui demers, structura fiecărui departament a fost regândită şi aproximativ 40% din echipă a fost şi urmează să fie înlocuită cu profesionişti potriviţi noilor job description-uri.

Astfel, managementul companiei a decis încheierea colaborării chiar şi cu unii dintre cei mai vechi membri ai echipei: “Ca dovadă a faptului că am abordat acest demers cu seriozitate am decis să renunţăm în data de 15 aprilie 2010 chiar şi la unul dintre oamenii pe care i-am crescut aproape de la debutul activităţii profesionale şi în care am investit efort şi resurse financiare timp de 3 ani şi jumătate, Monica Ileana Chermenschi (fostă Dumitriu). Decizia a fost cu atât mai greu de luat cu cât Monica şi-a început cariera în branding chiar în cadrul BrandTailors, de pe poziţia de Account Manager, evoluând pe poziţia de Brand Consultant, ca o consecinţă firească a urmării cursurilor Chartered Institute of Marketing. “, a adăugat Beatrice Daniş.

În ciuda demersului iniţiat de către echipa de management a BrandTailors, compania îşi păstrează strategia de retenţie a personalului prin intermediul practicării unei politici salariale motivante. Aşa cum bugetul salarial din 2009 a crescut cu 47% faţă de 2008, pentru anul acesta, oficialii companiei anunţă o creştere medie de 15% faţă de 2009.

Bucuresti, 14.05.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.