Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Brandstalk a preluat conturile La Vache qui rit, Kiri şi Mini Babybel, distribuite in Romania

de Danone

Brandstalk Advertising, agenţia de creaţie a holdingului de comunicare thegroup, va gestiona lansarea brandurilor La Vache qui rit, Kiri şi Mini Babybel în România, precum şi strategia de comunicare pe termen lung a celor trei branduri incluse în portofoliul Bel Group.

Bel Group este unul din jucătorii de top de pe piaţa de brânzeturi, modelul său de business fiind bazat pe cinci branduri globale (La Vache qui rit, Kiri, Mini Babybel, Leerdammer şi Boursin) şi alte 34 de branduri locale. În România, Bel lansează trei dintre brandurile globale (La Vache qui rit, Kiri, Mini Babybel), ce vor fi distribuite şi gestionate la nivelul comunicării de Danone România.

Bel oferă produse gustoase, nutritive şi unice, pe care le poţi împărţi într-un mod plăcut cu familia. Astfel, La Vache qui rit este brânza topită sub formă de triunghi, savurată în principiu la mic-dejun şi în sandwich-uri, în timp ce Kiri, cu textura şi gustul cremoase, este destinată în mod special copiilor. Mini Babybel este gustarea perfectă, pe care o poţi savura oriunde, ca un snack individual.

“Pentru Brandstalk Advertising, La Vache qui rit, Kiri şi Mini Babybel reprezintă mai mult decât alte trei conturi adăugate portofoliului agenţiei. Ne este foarte drag în special La Vache qui rit, brand care a existat în trecut pe piaţa din România şi cu care mulţi dintre noi am copilărit. Aşa că am primit cu entuziasm vestea că vom lucra la proiecte presărate cu buna dispoziţie a acestor branduri”, a declarat Roxana Memetea (Managing Partner, Brandstalk Advertising).

Bel Group este lider pe piaţa mondială de brânzeturi. Portofoliul său de branduri diferenţiate şi recunoscute internaţional, incluzând produse ca La Vache qui rit, Kiri, Mini Babybel, Leerdammer şi Boursin, precum şi alte 20 de branduri locale, a ajutat grupul să genereze vânzări de 2.4 miliarde de euro în 2010.

Aproape 11.300 de angajaţi, în aproximativ 30 de sucursale din diferite colţuri ale lumii, contribuie la succesul grupului Bel. Produsele sunt pregătite în 26 de centre de producţie şi distribuite în peste 120 de ţări. Mai multe detalii se găsesc pe www.bel-group.com.

Compania DANONE PDPA România face parte din Grupul DANONE, prezent în 120 de ţări, unul dintre liderii mondiali din industria alimentară, deţinând locul 1 în lume în fabricaţia de produse lactate proaspete şi locul 2 în lume în domeniul apelor minerale îmbuteliate şi a alimentaţiei pentru bebeluşi. Grupul DANONE a înregistrat în 2010 vânzări de peste 17 miliarde EURO.
DANONE România este lider de piaţă în categoria produselor lactate proaspete, înregistrând în anul 2010 o cifră de afaceri de 476 milioane RON, în creştere faţă de anul precedent. Compania are în prezent 740 de angajaţi şi un portofoliu cu 70 de referinţe de produs, principalele mărci fiind: Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Cremosso, Danette, Casa Bună.

thegroup este cel mai extins şi inovator grup de comunicare din România, include agenţii specializate din domeniile creaţie, media, relaţii publice, producţie, marketing experienţial şi evenimente speciale. thegroup ocupă poziţia numărul 1 în clasamentul oficial al industriei publicitare, cu o cifră de afaceri de 108,86 milioane euro.

Bucuresti, 29.09.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.