free download 78 travel guides written by experts

Brands&Bears şi Knorr au sunat câştigători!

In ianuarie, odata cu publicarea machetei cu castigatori, campania “KNORR sună câştigător!” s-a incheiat. Cum leader-ului ii sta bine cu recordurile, numarul de inscrieri a depasit cifra de 400.000! Iar castigurile au fost pe masura – valoarea medie a premiilor a fost de 700 de euro, iar cel mai mare castig a fost de 4.500 de euro.

“KNORR sună câştigător!” este o promoţie conceputa de Brands&Bears într-un stil de castigator – un mecanism simplu, inovator, premii atragatoare pentru consumatori, comunicare in linia brandului, toate acestea pentru KNORR, leader-ul incontestabil pe pietele de condimente, cuburi concentrate, supe deshidratate si mustar.

În perioada Octombrie – Decembrie 2005, consumatorii s-au putut înscrie prin intermediul TelVerde KNORR, prin SMS sau cu ajutorul promoterilor prezenţi în magazine. Pe toată durata campaniei, un numar important de potenţiali câştigători au fost sunaţi  zilnic. Dacă aveau ambalajele produselor Knorr şi Knorr Delikat la îndemână si răspundeau corect la întrebările ale căror răspunsuri se aflau pe spatele ambalajelor, câştigau pe loc câte 100 de euro pentru fiecare produs diferit.

Campania TV a avut doua executii, "Home" şi "Office”. Spoturile au fost realizate în colaborare cu Saga Film şi au fost regizate de Lawrence Jacomelli. Campania TV a implicat si 70 de testimoniale. Comunicarea promotiei a fost susţinută de spoturi si testimoniale radio si de machete de presa scrisă. In plus, o campanie nationala de drop mailing a ajuns direct in casutele postale a peste două milioane de gospodarii.

Implicati in acest succes au fost Claudia Mihai şi Alexandra Dincă – Client Service, Amandine Heyndrickx – Art Director, Ovidiu Hodorogea şi Andrei Fodolică – Copywriteri, Cristian Bencze – BTL Manager, George Turliu – BTL Officer, Tudor Potra – Creative Director, Emanuel Gricorcea – Client Service Director, Dorin Rugina DTP, de la Brands&Bears si Otilia Priceputu – Assistant Brand Manager, Daniel Bărbulescu – Brand Manager şi Iulia Dinu – Marketing Manager si Ianko Krandarov, Managing Director Foods, din partea Unilever.

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *