Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Brands&Bears lanseaza Benson & Hedges in Romania

Începând cu 19 noiembrie 2007 (în Bucureşti) şi din 3 decembrie în restul ţării, JTI îşi extinde prezenţa pe piaţa din România prin introducerea unei noi mărci premium – Benson & Hedges.

Brands&Bears a dezvoltat o campanie de lansare în ton cu marca, exploatând astfel toate mijloacele media permise de legislaţia în domeniu.

Benson & Hedges include în portofoliul internaţional multe sortimente, însă Benson & Hedges Metallic este sortimentul de produs premium numarul 1 în Marea Britanie şi Irlanda şi printre cele mai bine vândute ţigarete în 28 de ţări, iar lansarea sa în România nu putea să fie mai prejos. Campania de lansare pentru această marcă a fost dezvoltată sub conceptul “Modern simplicity“.

"O marcă premium înseamnă "tratament" premium. Asta înseamnă sa renunţi la toate elementele inutile şi să păstrezi esenţa mărcii. Sper că am reuşit. Este primul pas dintr-un drum foarte lung şi plăcut." mărturiseşte Mihai Anton – Sr. Art Director.

“Am însumat ansamblul de calităţi ale marcii Benson & Hedges precum şi elementele definitorii ale consumatorului Benson & Hedges: rafinat, respectat, stilat, încrezator în sine, elegant şi am ajuns la concluzia că aceste ţigări funcţionează ca şi accesoriu, completând personalitatea consumatorului. Benson & Hedges a fost şi va fi întotdeauna un simbol al simplităţii, al modernităţii şi al încrederii în sine. Pornind de la aceste atribute ale mărcii am ajuns cât se poate de firesc la conceptul – Modern simplicity”, completează Oana Bogdan, Copywritter.

Echipa Brands&Bears a propus şi dezvoltat materiale vizuale conţinând emblema grafică Benson & Hedges, materiale suport şi detalii legate de execuţiile speciale de producţie (suportul de hârtie, cerneluri speciale, folii speciale, taieri etc.), totul pentru a construi percepţia unei mărci premium şi de prestigiu.
Pornind de la principala structură grafică agreată de client, Brands&Bears a comunicat marca prin materiale aparte: materiale inovative de promovare în magazine, display-uri interactive, totem-uri, leaflet-i / materiale de prezentare pentru consumatori, mini-ansamblu de prezentare a produsului atât pentru consumatori cât şi pentru forţa de vânzări, costume pentru brand ambassadors, idei pentru jocul de interacţiune al brand ambassadors cu consumatorul, precum şi teaser şi film de prezentare.

Obiectivele impuse de client pentru această lansare au fost creşterea notorietaţii mărcii şi testarea produsului, obiective la care agenţia a răspuns prompt şi eficient, astfel încât Brands&Bears a fost aleasă oficial ca agenţie pentru comunicarea Benson & Hedges în anul 2008.

Brands&Bears te invită să descoperi calitatea superioara Benson & Hedges – promisiunea principală a mărcii – şi să regăseşti în această marcă un accesoriu inedit al personalităţii tale!

Din partea agenţiei au participat activ la dezvoltarea conceptului de lansare echipa compusă din: Oana Bogdan, Copywritter; Mihai Anton, Sr. Art Director; Cristina Lambru, Creative Director; Vlad Leonard, Head of DTP Department; Bogdan Maftei, BTL&Production Officer; George Turliu, BTL&Production Manager; Ana Stoiculescu, Account Executive; Codruţa Pîrvuleţu, Account Executive; Claudia Mihai, Account Manager; Emanuel Grigorcea, Client Service Director.

Bucuresti, 30.11.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.