Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Brands&Bears duce RAMA la Paris, Roma si Atena!

Odată cu venirea primăverii, RAMA şi-a dorit o campanie proaspătă, care să se diferenţieze de tot ce se făcuse pana atunci. O astfel de provocare poate « scoate » din hibernare orice urs, aşa că reacţia creativilor de la Brands&Bears a venit imediat!

Download spot

Au fost două puncte de pornire: pe de o parte brief-ul clientului, care ne-a permis să visăm iar pe de altă parte promoţia anterioară «O calatorie muzicalã în jurul lumii».

«Trebuia să-l facem pe consumator să simtă impulsul de cumpărare, să-i stârnim curiozitatea şi de asemenea, să-i oferim satisfacţia că a cumpărat ce i s-a promis (o margarină de calitate, un gust bun şi o experienţă emoţională absolut senzaţională). In consecinta, l-am invitat pe consumator într-o lume plinã de bucurii si de relaxare, o lume a experientelor extraordinare, o lume în care sã pãtrundã alãturi de cei dragi lor. In plus, am dorit sa il tentam cu un premiu … instant, o noutate fata de anul trecut.»

 Asa a luat nastere promotia « Europa – Capitalele Gustului », pornitã din dorinta de a oferi o experientã nouã si interesantã. Fiecare cutie de RAMA de 500g poarta pe capac una din cele trei “ispite”, cadouri sub forma de video CD-uri despre locuri senzaţionale – Roma, Paris, Atena – oameni deosebiţi şi gusturi sofisticate. Noua campanie aduce un suflu proaspat, cadouri mai interesante si promisiunea unor premii in mini-vacante in aceste orase.  Aceste premii sunt inscriptionate electronic chiar pe unele dintre video CD-uri.

Din punct de vedere vizual, am folosit margarina de pe tartină ca pe o proiecţie a viselor şi am gravat cu un cuţit de bucătărie numele acestor vise – Paris, Roma, Atena. Ca o continuare firească, spotul TV "Rama proiecţii" este o radiografie romantică a unor vise, traduse de trei personaje, special alese pentru a alcătui o familie cu care să se identifice uşor iubitorii de Rama (regizor Cristi Mungiu, casa de productie Empire).

Au visat impreuna la “Capitalele Gustului”:

Echipa Brands & Bears: Creative Director – Tudor Potra; Copywriter – Cristina Lambru; Art Director – Amandine Heyndrickx; Head of DTP Department – Dorin Rugină, Production & BTL Manager – Cristian Bencze; Account Manager – Claudia Mihai;

Echipa Unilever – Rama: Brand Manager – Simona Ciuca; Assistant Brand Manager – Carmen Saftoiu

Bucuresti, 29.03.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.