Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Brands&Bears comunica pe gustul femeilor si nu numai

Brands&Bears impreună cu URSUS Breweries lansează prima bere cu aromă de fructe din România. Noul produs, REDD’s Fresh, extinde portofoliul de produse URSUS Breweries cu o nouă categorie de bere- „flavored beers”.

Intenţia ’s este de a aduce un plus pe piaţa berii din România.Delimitarea valorilor noului brand, se face prin calitatea şi originalitatea reţetei, gustul unic şi posibilitatea pe care o oferă consumatorului de a-şi satisface nevoia de schimbare. Universul Redd`s este unul premium, plin de culoare şi veselie, special şi neconvenţional. Campania de comunicare a noului brand a fost sarcina Brands&Bears, conceptul câştigător fiind “Joy of life” descris prin bucurie, culoare şi plăcerea de a fi alături de prieteni. Cu alte cuvinte: Subiecte sunt peste tot. Poveştile contează! Şi numai REDD’s le face cu adevărat memorabile. Redd`s transformă întâmplările în poveşti atât de importante încât merită cu adevărat să fie împărtăşite, expuse cu fast şi un loc de prima pagină.

Lansarea acestui nou produs pe piata din România a cuprins mai mulţi paşi. Printre altele, Brands&Bears a gândit un spot de lansare care descrie noul univers al berilor cu aromă şi totodată categoria premium din care face parte acest produs. Intenţia agenţiei a fost delimitarea clară a acestei noi categorii de bere (flavored beers) printr-un TVC aparte din toate punctele de vedere. Deşi la început, REDD’s iese pe piaţă cu o melodie compusă special, printr-o atmosferă plină de culoare şi veselie în care să-ţi doreşti să pătrunzi, un univers nou şi dezirabil dedicat viitorilor consumatori.

Conferinţa de presă care a avut loc joi, 28 februarie în clubul Fratelli, a fost şi ea plină de culoare şi distracţie. Prezentatoarea conferinţei de presă a fost Mihaela Rădulescu. Deşi pentru început a afirmat cu sinceritate că nu îi place berea, după degustarea noului produs s-a declarat o viitoare consumatoare de REDD’s. Sloganul de comunicare REDD’s:” خn sfârşit berea are gust” a fost susţinut de toţi invitaţii sosiţi la conferinţa de presă, care au apreciat gustul unic al acestei beri.
Mai mult REDD’s, prima bere cu gust subtil de fructe, a fost alaturi de clubul Fratelli la primul concert al formaţiei Village People din Romania, colorând şi antrenând atmosfera de la petrecere prin gustul inconfundabil al acestui nou produs.

Marea petrecere de lansare a avut loc însă sâmbătă, 1 martie în club Fratelli când, sub conceptul COLORS PARTY, REDD’s şi-a invitat prietenii la distracţie pentru a se bucura împreună de prima zi de primăvară dar şi de prima petrecere REDD’s.
Noua marcă lansată de URSUS Breweries se adresează consumatorilor moderni, cu precădere femeilor, consumatori deschişi la noutate şi inovaţie, mereu tineri, înconjuraţi de prieteni, care apreciază în egală măsură calitatea produsului, dar şi imaginea acestuia. خn lumea plină de culoare REDD’s se pot regăsi, aşadar, şi femeile, care vor aprecia cu siguranţă atât gustul unic REDD’s, cât şi stilul cosmopolit şi contemporan al noii mărci. Astfel, cel mai frumos marţisor pentru acest an se dovedeşte a fi REDD’s, o bere mereu feminină, dar niciodată feministă.

Campania de comunicare a noului brand, dezvoltată de Brands&Bears cuprinde spot TV, machete de presa si outdoor cât şi activări BTL. Aceasta este concepută astfel încât să ofere o primă expunere a consumatorului la valorile REDD’s: veselie, comunicare şi diversitate de culori.

 Echipa Brands & Bears: Cristina Lambru- Director de Creaţie, Oana Bogdan- Copywriter, Mihai Anton- Art Director, Maria Chiribau şi Bogdan Maftei- BTL Production Officer, Vlad Leonard– Head of DTP Department, Amalia Curcă- Account Manager, Dana Greţcu- Jr. Account Executive, Emanuel Grigorcea- Client Service Director

Echipa de lansare URSUS Breweries: Raluca Oprescu, Marketing Development Manager; Marian Olteanu, NPD Manager; Olivia Zaharia, Brand Manager; Liliana Martin, Media Manager, Oana Popa, NPD Junior Manager.

 Brands&Bears este o agenţie de publicitate full-service, înfiinţată în 2002, care are in portofoliul de clienţi companiile Unilever, Ursus Breweries, JTI, Ringier, BIC, Dobrogea, Intersnack, Lafarge, Elite.

Bucuresti, 4.03.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.