Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Brands&Bears comunica Hochland – “In orice fel, la fel de bun”

Agentia Brands&Bears a „gatit” un nou concept creativ pentru cascavalul Hochland. Versatilitatea, gustul si consistenta unica a Cascavalului Hochland sunt comunicate prin sloganul „In orice fel, la fel de bun.”

Noul concept are la baza un insight verificat: inevitabil, in bucatarie ajungem la rutina, in punctul in care pur si simplu nu mai stim ce sa gatim. O solutie vine chiar de la Cascavalul Hochland.

Spotul TV arata cat de usor este sa fii creativa in bucatarie. Ai nevoie doar de putina inspiratie si Cascaval Hochland, iar retetele gatite vor fi variate si foarte gustoase. Poti pregati de la un simplu sandwich cu cascaval pana la retete mai complicate precum cannelloni cu spanac si cascaval sau somon gratinat cu sos de cascaval.

Cei trei bucatari ce apar din senin sunt o personificare a produsului, Cascavalul Hochland fiind, asemeni lor, un ajutor real in bucatarie.

Pe langa trioul magic din spot, reprezentat de bucatari, campania s-a mai bucurat de ajutorul altui trio magic. In spatele camerei de filmat s-au aflat regizorul Lawrence Jacomelli, directorul de imagine Franco Paroni si nu in ultimul rand food stylista Dana Peronova.

„Cu ajutorul casei de productie Saga Film am reusit sa-l aducem pe Lawrence din LA, pe Franco din Dubai, iar pe Dana din Praga si a meritat efortul. Secventele de food sunt de exceptie!” – declara Cristian Bulfinschi, Director de Creatie si Strategie la Brands&Bears.
   
„Din punct de vedere creativ, cei trei bucatari sunt ilustrarea adusa la viata a conceptului de versatilitate. Cred ca orice gospodina spera uneori la un ajutor nevazut in bucatarie, ca si cum ar fi un fel de Alladin. Executia cu trei bucatari a venit natural, ca vineri dupa joi. Iar in timpul filmarilor chiar m-am convins in cat de multe mancaruri putem folosi cascavalul” spune Gabriel Coman, copywriter Brands&Bears.

Echipa de gurmanzi care a participat la realizarea spotului este compusa din:
Brands&Bears:
    Creative Director: Cristian Bulfinschi
    Account Manager: Felicia Bolboceanu
    Art Director: Andrei Galeata & Mircea Smarandache
    Copywriter: Gabriel Coman

    Hochland:
    Andreea Marincescu
    Adriana Mihali

Bucuresti, 05.10.2011

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.