Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Brands&Bears a lansat SELECTED GOLD pe ritmuri sud-americane

La mijloc de septembrie, Brands&Bears a organizat evenimentul-gigant pentru  Lansarea cafelei Selected Gold, cel mai proaspat membru din portofoliu Elite Romania. Sub sloganul PERFECTA!, Selected Gold este o cafea pretioasa tocmai pentru ca este obtinuta din boabe de cafea atent selectionate si prelucrate, cu o grija pentru detaliu specifica bijutierilor. “Brieful venit de la client a fost realmente … provocator. Mai intai pentru ca erau foarte multe de facut si intr-un timp foarte scurt. Apoi pentru ca la paragraful cu “mandatory”, in brief scria cu litere mari ca trebuie sa iasa perfect, sa fie un eveniment dupa chipul si asemanarea produsului. Intr-un astfel de proiect orice detaliu e important si sunt mii, in astfel de proiecte.” – ne marturiseste Cristina Lambru, Director de Creatie Brands&Bears.

Termenii ‘misiunii’ pentru Brands&Bears: doar 10 zile de pregatire pana la marele eveniment, peste 300 de invitati si trei evenimente intr-o singura zi – conferinta de presa, conferinta de vanzari si petrecerea.

Conceptul a pornit chiar de la intrebarea ‘cum se naste o cafea de calitate?’. Am inteles ca toate elementele naturii – apa, aerul, focul si pamantul – contribuie in mod firesc la obtinerea cafelei de calitate. De la maturizarea boabei de cafea sub soarele arzator sud-american si pana la prajirea, macinarea si ambalarea pentru comercializare, procesul implica 4 elemente care contribuie la crearea celui de-al cincilea – cafeaua Selected Gold. Astfel s-a nascut conceptul triplului eveniment de lansare: ‘al cincilea element’. Odata pus la punct conceptul si cu un arsenal de idei bune, echipa de creatie isi sacrifica ultimul weekend in Vama Veche si evenimentul incepea sa prinda contur – printuri gigantice, materiale promotionale, costume si masti, retete speciale de preparat cafeaua.

“Aveam de comunicat un produs cu o poveste frumoasa iar povestea asta trebuia spusa bine. De aceea am gasit ca e foarte important sa punem in prim plan simbolurile apa, aer, pamant, foc si, desigur, boabele de cafea. Scenografia era povestitorul cel mai potrivit si pentru asta i-am acordat importanta cea mai mare” – spune Mihai Anton – Art –ul pe proiectul Selected Gold.

Din momentul in care am avut pus pe hartie conceptul, a sosit momentul echipei de BTL sa-si arate puterea, vointa si lipsa de somn. A urmat perioada de implementare propriu-zisa, adica zile si nopti in care telefoanele sunau incontinuu, mailurile “functionau la capacitate maxima” si  oamenii din echipa valorificau fiecare secunda, pentru ca totul sa fie gata la timp.

Lansarea a fost ‘colorata’ de doua momente de dans capoeira, care au avut rolul de a introduce in atmosfera jurnalistii si apoi oamenii de vanzari. Dana Savuica a moderat excelent pe tot parcursul zilei iar concertul de muzica sud-americana a pus lumea pe jar! Totul in ambianta Fratelli Social Club, cu mancaruri speciale si cafele aromate, preparate din Selected Gold.

“Doua nopti in care nu am dormit aproape de loc au masurat dorinta noastra ca totul sa iasa bine”– se confeseaza George Turliu si Maria Chiribau, echipa de productie si BTL a evenimentului.

“Am avut cu totii suficiente emotii, cat pentru o toamna intreaga. Dar jurnalistii, incitati de invitatia-saculet de cafea, au venit in numar mare, iar clientul s-a simtit confortabil cu tot ce se intampla in locatie, din primul moment al zilei si pana la ultimul dans de la petrecere” – spune Amalia Cristea, Account Manager.

Cei care au ‘dansat’ pe ritmuri sud-americane pentru Lansarea Selected Gold au fost:
* din partea Elite Romania : Cristina Hamilton – Brand Manager, Alice Iordache – Senior Brand Manager & Corporate PR Manager, Dan Oprescu – Marketing Director, Matanya Schwartz – General Manager Elite Balkans
* din partea Brands&Bears: Mihai Anton – Art Director, Oana Bogdan – Copywriter, Cristina Lambru – Creative Director, George Turliu – Production Manager, Maria Chiribau – BTL&Production Officer, Bogdan Maftei – BTL& Production Officer, Vlad Leonard – Head of DTP  Department, Amalia Curca – Account Manager, Emanuel Grigorcea- Client Service Director.

Bucuresti, 24.09.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.