Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Brands & Bears si Rama

transformă bucătăria într-un ring de dans

În ultimul an am făcut o “Călătorie muzicală în jurul lumii”, apoi ne-am plimbat prin Europa, vizitând “Capitalele gustului”. La ce să ne mai aşteptăm în continuare de la Rama?

Reclama

Să răspunzi la o întrebare tot cu o întrebare nu-i întotdeauna corect, dar să răspunzi la o invitaţie cu o invitaţie se poate dovedi cea mai inspirată atitudine pe care o poţi avea. Este ceea ce am făcut noi, cei de la Brands & Bears, când am fost provocaţi de Rama să găsim conceptul pentru următoarea promoţie.

Rama înseamnă vitalitate şi energie într-o alimentaţie echilibrată. Rama îţi aduce buna dispoziţie încă de dimineaţă şi te ajută să-ţi impui un ritm cât mai optimist pe care să-l păstrezi până la sfârşitul zilei. Şi de la “ritm” până la “dans” nu a fost decât un pas. Nu orice fel de pas, ci unul de… rumba. Sau tango. Poate merengue? Sau poate salsa?

« Văzând că am câştigat pentru a doua oară consecutiv pitch-ul Rama, am ştiut că va trebui să depăşim aşteptările şi standardele impuse de promoţiile precedente. Provocarea ne-a făcut să ţopăim de bucurie şi acesta a fost chiar punctul de plecare. Am dorit să reamintim consumatorilor că, prin dans, orice moment al zilei se poate transforma într-o sărbătoare, aşa că am lansat <Dansează cu Rama!> » ne marturiseste Cristina Lambru, Director de Creaţie.

Cu toţii au acceptat această invitaţie surprinzătoare şi plină de savoare. Cu Rama e nevoie doar de câţiva paşi pentru a fi purtat până pe malurile Dunării vieneze sau pe plajele fierbinţi ale Americii Latine.

Toamna aceasta, cutiile de margarină Rama de 500gr vor avea lipit pe capac câte un CD cu cinci melodii reprezentând unul din cele opt ritmuri pe care îţi poţi începe ziua: salsa, merengue, tango, rumba, rock'n'roll, samba, cha-cha-cha şi vals. Promoţia este susţinută şi de o serie de trei spoturi TV.  CD-urile conţin  şi o lecţie de dans pentru fiecare stil în parte, astfel încât şi cei mai puţin pricepuţi o să fie centrul altenţiei. Dacă nu pe ringul de dans, măcar în bucătărie.

Au impus ritmul şi au dansat cu ideile (fără să se calce pe picioare): Brand manager – Simona Ciuca, Assistant Brand Manager – Carmen Saftoiu, din partea Unilever si Copywriter – Cristina Lambru, Andreea Marcu, Sînziana Andronic, Art Director – Amandine Heyndrickx, Paul Bratu, Director de Creatie – Cristina Lambru, Account Executive – Ana-Maria Stoiculescu, Account Manager – Claudia Mihai, Client Service Director – Emanuel Grigorcea, Account BTL – Maria Chiribau şi DTP – Andrei Craciun pentru Brands & Bears.

Bucuresti, 19.10.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.