Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Branding pentru o companie romaneasca de lactate

FireBrand a iniţiat faza finală de branding pentru Covalact

Urmează lansarea noului brand Covalact

FireBrand, o companie românească cu capital american, a anunţat astăzi că procesul de branding al companiei Covalact a intrat în faza finală. În urmă cu un an, firma americană de investiţii SigmaBleyzer a achiziţionat, prin fondul său de investiţii SigmaBleyzer Southeast Europe Fund IV, pachetul majoritar al Covalact. În urma acestei tranzacţii, după un îndelungat proces de analiză, SigmaBleyzer a ales FireBrand pentru stabilirea, coordonarea şi implementarea procesului de branding pentru grupul Covalact.

FireBrand a elaborat o nouă strategie de brand şi o nouă identitate pentru Covalact, coordonând în acelaşi timp implementarea acestei strategii şi selecţia numeroaselor agenţii implicate, a firmelor de cercetare şi a companiilor de design, atât româneşti cât şi internaţionale.

“Este o nouă abordare pentru piaţa din România”, a spus Shelly Roberts, acţionarul FireBrand. “Spre deosebire de majoritatea firmelor de branding de aici, Firebrand face mai mult decât simpla dezvoltare şi implementare a branding-ului unei companii. Noi integrăm toţi paşii acestui proces, stabilim strategia de brand şi apoi recrutăm şi coordonam agenţiile care o pun în practică.” „Selectăm aceste agenţii în funcţie de abilităţile lor cheie, ceea ce conferă clienţilor noştri un avantaj important pentru a reuşi în această piaţă extrem de aglomerată”, a dăugat Augustina Lungu, FireBrand Associate.

Lansarea brandului Covalact a fost anticipată atât de către ceilalţi jucători din piaţa de lactate, cât şi de cei din piaţa de publicitate, după achizitia societăţii de către fondul de investiţii administrat de SigmaBleyzer. „Vom transforma Covalact într-un jucător important pe piaţă, la nivel naţional. Covalact are rădăcini locale puternice, iar calitatea produselor ne face încrezători în realizarea imensului său potenţial de dezvoltare .” – Radu Bugica, Director pentru Romania al SigmaBleyzer

Covalact este o companie locală de lactate, care a avut o distribuţie restrânsă, dar care este foarte bine apreciată pentru calitatea excelentă a produselor sale în regiunile în care acestea sunt în prezent disponibile. Cu o reputaţie excelentă şi produse de foarte bună calitate, Covalact se va extinde la nivelul întregii ţări.

Ioan Bălan, General Manager al Covalact a confirmat planurile de dezvoltare naţională ale companiei: “Am avut întotdeauna un mare respect pentru produsele noastre şi pentru oamenii care le consumă. De aceea, suntem mândri să putem duce gustul lor proaspăt şi natural în întreaga ţară.”

Bucuresti, 15.09.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.