Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Brandient repozitioneaza brandul Siveco

brandient

Cel mai puternic integrator IT local isi aliniaza brandul la noua statura internationala

Siveco este unul dintre cei mai mari integratori IT din Europa Centrala si de Est, specializat in proiecte de mare anvergura din domeniul Business-to-Public si foarte activ in ultimii ani pe pietele Uniunii Europene si din Orientul Mijlociu, Africa de Nord si CSI. Brandient a primit de la Board-ul Siveco misiunea de a reflecta in brandul corporatist noua statura internationala a firmei.

Auditarea de brand a ajutat dezvoltarea noii platforme a brandului si a noii pozitionari, reflectate printr-o promisiune relevanta in domeniul proiectelor de interes public si sustinuta de un sloganul modular a carui esenta este “Project: Progress™”.

Strategia de design semnata de Brandient a urmarit sa creeze o identitate functionala si atractiva vizual, capabila sa creasca nivelul de energie si de angajare emotionala in interiorul organizatiei, sa definesca un teritoriu de comunicare diferentiator si memorabil, si sa proiecteze o imagine internationala moderna. S-a optat pentru constructia unor identitati vizuale specifice fiecarei divizii de business care sa puna in evidenta diversitatea si complexitatea proiectelor de expertiza ale companiei, dar pastrand in acelasi timp elementele identitare care acumulasera un brand equity considerabil – respectiv logo-ul si culorile corporate.

“Amplitudinea acestui proiect, care a adresat aproape toate fatetele unui sistem avansat de arhitectura de brand, a fost o provocare interesanta–care a folosit la maxim specializarea Brandient de a intelege si desena sisteme complexe de identitate pentru companiile care activeaza in pietele de tehnologie–dar rezultatul este o rasplata in sine.”—Cristian Kit Paul, Creative Partner Brandient.

Noua identitate a fost aplicata la un sistem de design pentru toata literatura de corporatie si de produs, la manifestarile digitale ale brandului, la o platforma de advertising si un program de engagement sub titlul “Project: Pride”, care a inclus sesiuni de brand engagement si suportul de comunicare interna.

“Brandurile romanesti intra intr-o noua tranzitie—aceea de la stadiul de branduri locale antreprenoriale, la cel de branduri corporatiste internationale, iar Brandient este alaturi de antreprenorii si managerii care fac acest lucru cu curaj si viziune. Succesul international al puternicului integrator IT Siveco dovedeste competente globale si sustine ideea unei platforme ‘soft power’ pentru competitivitatea nationala”—Aneta Bogdan MBA FCIM, Managing Partner Brandient.

Pentru mai multe detalii vezi Siveco Case Study.

Bucuresti, 13.07.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.