Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Brandient, dublu castigator la Rebrand 100® Global Awards

Cele doua premii au fost acordate pentru rebrandingul Comitetului Olimpic si Sportiv Roman si cel al Interactive Group
 
Bucuresti/Singapore – La editia din acest an a Rebrand 100® — competitia globala ce acorda cele mai importante recunoasteri ale excelentei in reconstructie si design de brand — Brandient a castigat un premiu “Distinction” pentru rebrandingul COSR (Comitetul Olimpic si Sportiv Roman) si un premiu “Merit” pentru rebrandingul grupului pan-asiatic Interactive Group.

Juriul multidisciplinar de experti internationali a apreciat atat solutiile strategice cat si sistemele grafice complexe ce definesc cele doua identitati.

Rebrandingul COSR a fost premiat pentru solutia duala a identitatii: un logo corporate care este in armonie cu constrangerile tehnice ale simbolurilor Olimpice, si un simbol mai exuberant pentru Team Romania, cu o libertate mai mare de a exprima spiritul national.
 
Al doilea premiu Rebrand 100® a mers catre noua si moderna identitate vizuala creata pentru Interactive Group, puternicul integrator IT&C din Pakistan, in plina expansiune pan-asiatica. Identitatea ilustreaza puterea transformativa a tehnologiei, si in acelasi timp reflecta specificul cultural pakistanez.

“Am incercat dintotdeauna sa conferim brandurilor pentru care lucram maximum de valoare strategica si de design, spre beneficiul proprietarilor si stakeholder-ilor acestora, iar Rebrand 100 premiaza in mod special aceasta abordare holistica a brandingului”.
—Aneta Bogdan, Managing Partner Brandient
 
Aceste premii vin in completarea aprecierii constante la Rebrand 100® pentru proiectele Brandient: astfel, au fost premiate in ultima decada brandurile TVR, Europharm si Smartree (2005), Domo si Savana (2007), Dedeman si CEC Bank (2009), Patria Credit (2011) si Bitdefender (2012) — rezultate care au condus in 2015 la includerea Brandient in Rebrand Hall of Fame pentru “excelenta globala in branding”.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.