La initiativa unui grup de tineri investitori si manageri romani, Brandient a creat Cuculand™, un brand cu vocatie universala, dar inspirat de trairile romanilor din vremurile noastre. Prima “intrupare” a acestui brand generos este Cuculand™ Ice Tea, deja prezent in retail printr-o distributie selectiva.
Numele creat de Brandient nu este doar memorabil, ci reuseste sa si rezoneze imediat la viata contemporana a celor care simt ca traiesc in Cuculand™. Pozitionat in atitudine, spirit militant, cult-brand si calitate premium, Cuculand™ poate fi “citit” alternativ ca lumea in care traim, lumea in care vrem sa evadam sau lumea care ne asteapta. Sloganul “Pur si liber” ii atrage pe cei tineri la suflet si inteligenti care, desi agresati de urat, nu si-au pierdut dragostea, imaginatia si umorul. Ambalajul Cuculand™ Ice Tea transmite instantaneu esenta brandului—puritatea si libertatea.
Un brand prin excelenta experimental, Cuculand™ s-a lansat preponderent on-line si prin retelele sociale, iar website-ul www.cuculand.ro ofera in sine o abordare neconventionala a comunicarii si o experienta inedita a brandului. Principalul vehicul de comunicare media al brandului va ramane cel online, in formele cele mai neasteptate si provocatoare pe care si le poate permite. Identitatea grafica, ilustratia si toate aplicatiile sunt rodul creatiei intregii echipe de designeri Brandient (Cristian ‘Kit’ Paul, Cristian Petre, Bogdan Dumitrache, Eugen Erhan, Ciprian Badalan, Iancu Barbarasa), cu ajutorul important al echipei TreeWorks, condusa de Catalin Tenita pentru programarea site-ului, si al lui Camil Tulcan pentru proiectul video de pe site.
“Parafrazand minunata fraza a lui Borges, as putea spune ca ‘traim intr-o tara aiurita in care Cuculand face parte din normalitate’. Dar nu-i asa ca tocmai asta ne-a motivat sa cream un brand atat de atragator?!” Aneta Bogdan, Managing Partner Brandient.
{mosloadposition user10}