Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Brandient a revitalizat brandul Transavia

Unul dintre cele mai importante antreprenoriate romanesti, redefinit intr-un moment aniversar

Transavia, liderul industriei locale de carne de pui si important jucator pe piata europeana de profil, a sarbatorit anul acesta 25 de ani de reputatie si prosperitate, dovedind ca marile businessuri de familie sunt si in Romania, la fel ca in restul lumii, vitale pentru economiile nationale carora le apartin.

Sub leadership-ul fondatorului, dr. Ioan Popa, compania a crescut strategic, an dupa an, dezvoltand un model de business antreprenorial sanatos, solid si responsabil. In acest an aniversar managementul Transavia a decis sa revitalizeze identitatea brandului de companie, iar Brandient — consultantul de strategie si designerul portofoliului sau de brand din ultimii 10 ani — a gestionat proiectul.
 

Reputatia companiei are la baza nu numai cresterea sustinuta si impresionanta a businessului, dar si comportamentul impecabil al acestuia, bazat pe responsabilitatea asumata si respectata de a livra milioanelor de consumatori cel mai bun standard de siguranta alimentara. Tocmai aceasta promisiune a fost transpusa, intr-o maniera moderna de design, in noua identitate vizuala. Simbolul “Scutului” reflecta in primul rand protectie pentru consumatori, dar poate sa fie interpretat si ca un blazon al businessului condus de familia Popa. In plus, noul logo scoate in evidenta modul de operare integrat vertical, Transavia producand pe mii de hectare porumbul cu care hraneste puii crescuti in Fermele Transavia, astfel incat sa ofere cel mai bun standard de alimentatie si cea mai buna calitate a produselor.
 
“Am protejat brand equity-ul castigat in timp de simbolul “crestei de cocos”, introducand insa elemente noi care asigura componenta de siguranta, esentiala in industria alimentara. In plus, lantul de productie integrat al businessului a inspirat o platforma grafica bazata pe o ilustratie minimalista, cu ajutorul careia poate fi reflectata “povestea” Transavia.” — Cristian Petre, Design Director, Partner, Brandient

Puteti citi mai multe in studiul de caz de pe website-ul Brandient.

Transavia este unul dintre cele mai reputate businessuri de familie romanesti, liderul local al industriei de carne de pui, care opereaza sustenabil cu un model de business integrat vertical. Transavia are peste 2000 de angajati, 18 ferme, 74 de hale si cele mai moderne fabrici de nutreturi combinate si de procesare a carnii din Europa.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.