free download 78 travel guides written by experts

Brandient a realizat noua identitate vizuala si designul de ambalaj pentru brandul Solaris

Ingrediente naturale formeaza literele SOLARIS in noua semnatura a brandului.

In aceasta toamna, Solaris lanseaza noua identitate vizuala a brandului, creata de Brandient, precum si un nou design de ambalaj, cu obiectivul de a diferentia brandul Solaris in categorie si de a livra promisiunea de naturalete si simplitate.

Prin noua semnatura vizuala, brandul Solaris adopta o pozitionare vizibila si distincta in categoria de ingrediente, alimente si remedii naturale, abordand un discurs vizual de lider: puternic, relevant pentru clientii sai, autentic in promisiuni. Noul logo vorbeste despre valorile si beneficiile brandului: optimism, naturalete, simplitate, ingrediente neprocesate pentru o alimentatie echilibrata si sanatoasa.

Noul logo si design de ambalaj au fost realizate de Cristian Petre, Senior Designer si Ciprian Badalan, Designer, cu fotografie realizata de Adelina si Ciprian Tantareanu.

“Prospetimea si naturaletea noii imagini Solaris invita consumatorul la o noua experienta cu brandul, oferind o promisiune de lifestyle bazata atat pe tendinta generala de a trai sanatos, cat si pe bogatia portofoliului de produse. Noua identitate este legata strans de promisiunea business-ului insusi: o alternativa sanatoasa si naturala la alimentatia moderna.”
—Ciprian Badalan.

Noua identitate vizuala beneficiaza de un suport generos in materiale de comunicare, de la display-uri de produse la postere si pliante, de la branding de masini pana la obiecte promotionale variate. Intregul arsenal de suport al comunicarii brandului a fost construit in jurul logoului, pentru a-i exploata forta vizuala si a da coerenta brandului in toate manifestarile sale.

Bucuresti, 17.11.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *