Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Brandient a finalizat proiectul de branding Network One Distribution (NOD)

brandient

NOUL NUME MARCHEAZA EXTINDEREA DISTRIBUITORULUI DE ELECTRONICE/IT IN EUROPA DE EST

Brandient a finalizat procesul de rebranding pentru unul din cei mai mari distribuitori de electronice, electrocasince si IT din Romania, incluzand schimbarea numelui din Asesoft Distribution in Network One Distribution (NOD). Miza noii identitati este gandita pentru intreaga regiune sud-est europeana, nu doar pentru piata locala: Network One Distribution a inceput deja activitatea pe piata din Moldova, urmand ca in decursul acestui an sa intre pe pietele din Bulgaria si Ungaria.

Noua identitate sustine curajul, viziunea si ambitia de leadership a proprietarului Iulian Stanciu de a construi un business multi-channel solid pe piata est-europeana, capabil sa incorporeze toate canalele de servire a consumatorului modern, sustinute de branduri deja reputate cum ar fi Emag si Flanco.

Brandient a gandit si implementat noua identitate verbala si vizuala a brandului, precum si manifestarile acesteia la nevoile specifice unui brand de distributie B2B. In mod special, sesiunile de brand engagement au fost primite cu entuziasm de cei 200 de angajati. Rezultatul celor sase luni de colaborare Brandient – Network One Distribution este o investitie in viitorul brandului, in acord cu strategia de expansiune a companiei.

Identitatea vizuala poarta semnatura lui Cristian Kit Paul, platforma de implemntare este semnata de designerul Iancu Barbarasa.

"Am creat un nume nou si am desenat un sistem de identitate flexibil si inteligent care sa reprezinte mai bine aceasta organizatie competititva si care sa le permita in acelasi timp semnalizarea unui nou capitol in dezvoltarea businessului."—Cristian Kit Paul, Creative Director, Founding Partner Brandient.

Acesta este al doilea proiect de rebranding realizat de Brandient pentru antreprenorul roman Iulian Stanciu, dupa succesul rebrandingului eMAG, din 2010.

Bucuresti, 09.02.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.