free download 78 travel guides written by experts

Brandient a finalizat procesul de rebranding pentru NemoExpress

Brandient a finalizat procesul de rebranding pentru unul dintre primii trei jucatori autohtoni de pe piata serviciilor de curierat rapid.

Nevoia de rebranding, aparuta la 5 ani dupa lansare, a izvorat atat din provocarile specifice unui business antreprenorial aflat in crestere accelerata, cat si din nevoia de performanta prin branding, pe o piata puternic competitionala, dar cu potential modest de diferentiere in categorie.

Schimbarea este vizibila mai ales in exterior, la nivelul identitatii vizuale. Noile insemne vizuale reflecta spiritul antreprenorului si al organizatiei in ansamblul sau, in acelasi timp accentuand abilitatea si determinarea de a respecta dezideratele clientilor. Simbolul ales, cel al rechinului, transmite forta, masculinitate, inteligenta, perseverenta si capacitatea de a indeplini cu succes fiecare misiune. Maniera grafica minimalista si functionala evidentiaza aceste promisiuni, iar cromatica negru-rosu, denota hotarare, usurinta si implicare. Brandient a livrat pentru NemoExpress repozitionarea si redefinirea ADN-ului brandului, precum si designul intreagului pachet grafic, acesta regasindu-se in cei mai importanti vectori de constructie a brandului — flota de masini, formularistica si comunicarea de brand. Identitatea vizuala este semnata de Eugen Erhan, designer Brandient.

Rezultatul imediat al rebrandingului este revitalizarea organizatiei si adoptarea de catre curieri a unui comportament la inaltimea promisiunii vizuale, precum si cresterea vizibilitatii brandului pe strazile si soselele din Romania.

Bucuresti, 24.06.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *