Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Brandient a desenat noul design de ambalaj pentru brandul Wiesana

brandient

din portofoliul Orkla Foods Romania

La inceputul acestei toamne, Orkla Foods Romania si echipa de designeri Brandient lanseaza un nou design de ambalaj pentru margarina Wiesana cu obiectivul de a repozitiona cunoscutul brand in segmentul mainstream up printr-­o promisiune de prospetime si calitate.

Abordarea designului aduce o schimbare importanta in imaginea brandului, iar formula imbunatatita a produsului va intari experienta cu brandul, ridicand gradul de satisfactie a consumatorilor. Forma noii cutii si tehnolgia superioara de printare, care acorda o suprafata mai mare de comunicare pe pachet, au permis abordarea unui design seducator, plin de viata si prospetime, pentru un consumator modern, activ, preocupat de sanatatea sa. Odata cu lansarea acestui ambalaj, Wiesana marcheaza o noua etapa in constructia brandului, reafirmandu-­si intentia de a fi unul dintre cei mai importanti si puternici jucatori in piata de margarina.

“Noul design de ambalaj combina imagini simple si familiare din natura cu un food shot apetisant, totul imbracat in culori luminoase si vii pentru a genera vizibilitate si seductie imediata la raft.” — Cristian Petre, Senior Designer Brandient si cel care semneaza acest design.

“Designul realizat de echipa Brandient este in armonie cu ceea ce vrea sa trasnmita noua Wiesana, si anume grija pentru o dieta sanatoasa. Wiesana avea nevoie de un nou ambalaj care sa transmita calitatile sale consumatorului preocupat de o dieta corecta, odata cu schimbarea retetei. Aceasta se bazeaza pe un mix optim de uleiuri de floarea soarelui si rapita, dar si pe ingrediente esentiale pentru o dieta sanatoasa cum sunt acizii grasi Omega 3 si Omega 6 si vitaminele E, A si D3.” — Andreea Toloaca, Marketing Manager Orkla Foods Romania.

Orkla Foods Romania si Brandient au colaborat in ultimul an la proiecte de facelift si design de ambalaje pentru brandurile Tomi, Ardealul, Wiesana, Linco, Unirea, LaMinut.

Bucuresti, 31.08.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.