Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BrandFusion semneaza rebrandingul BIS, noul Allevo

BrandFusion, compania de strategie si design de brand, a finalizat procesul de rebranding pentru Business Information Systems (BIS), o companie romaneasca de solutii si servicii software pentru gestionarea in timp real a transferurilor de fonduri pentru institutiile financiare si trezorerii de corporatii. Sub noul brand Allevo, compania isi reafirma inovativitatea, competenta si capacitatea de dezvoltare a afacerilor si pe pietele externe.

Interesul permanent pentru nou si inovatie a condus BIS catre decizia de schimbare a identitatii vizuale, pentru a se diferentia in segmentul de business pe care opereaza. Vechea identitate nu reflecta experienta cu brandul, nici la nivel intern, nici la nivel extern. Primul pas al rebrandingului a fost auditarea, care a dovedit ca problema de rezolvat este de a exprima identitatea intr-un mod mai dinamic, mai modern, mai vizibil, la nivelul aspiratiilor interne. In urma auditarii interne, a fost conturata ideologia organizatiei – misiune, viziune, valori si esenta brandului.

„Oamenii BIS au trudit si au ridicat business-ul cu perseverenta si drag de meserie. Iar clientii BIS au vazut aceste lucruri pe care le-au definit simplu: adaptabilitate, promptitudine, seriozitate, oameni “docti”, buni comunicatori.”, declara Mona Ursu, Managing Partner BrandFusion. Noul brand vorbeste despre tranzactii financiare foarte rapide si se pozitioneaza ca un accelerator de business pentru clientii sai, printr-o echipa de profesionisti prompta cu expertiza si dedicata in a-si ajuta clientii sa evolueze si sa tina pasul cu schimbarile din lumea financiara.

A urmat dezvoltarea noii identitati: naming, design de logo si creare de slogan, noul brand fiind construit in jurul ideii de tranzactii rapide, capabile sa ajute business-urile clientilor sa creasca, sa se dezvolte. Astfel, numele ales este Allevo (lat. allevo = a creste, a ridica, a usura), iar sloganul „Thinking evolution”. Noua identitate vizuala sintetizeaza elementul diferentiator al brandului: tranzactii rapide, prin cele doua litere L ce seamana cu o autostrada. In acelasi timp, logoul vorbeste despre transfer, precizie, sincronizare, fluxuri continue, dar si adaptabilitate si incredere.

Proiectul a continuat cu definirea unei platforme de comunicare pentru brand, exersata in contextul participarii companiei Allevo la SIBOS, cel mai renumit eveniment din lumea financiara. Cu ocazia aceasta, a fost realizat designul pentru stand, a fost gandit scenariul pentru un film corporate si au fost create machete de presa si brand give-aways.

Un alt pas important in proiect a fost designul, dezvoltarea si implementarea site-ului companiei. „La nivel de web, a fost un proiect interesant cu o arhitectura neliniara si cu multiple metode de afisare a informatiilor. A rezultat intr-o combinatie de informatie tehnica si elemente sociale”, afirma Adrian Ursu, Interactive Director BrandFusion.

Din partea BrandFusion au colaborat: Mona Ursu, Managing Partner (directie strategica), Alin Tamasan, Creative Director (design identitate, comunicare de brand si directie creativa), Traian Panghe, Senior Copywriter (comunicare de brand), Dionisia Sandu, Junior Copywriter (comunicare de brand), Adrian Ursu, Interactive Director (dezvoltare web si managementul implementarii), Andrei Procopie, Designer (web design) si Laura Ristea, Brand Enabler (client service si project management).

BrandFusion este compania de design si strategie de brand care a dezvoltat in cei 5 ani de existenta proiectele de rebranding pentru Austral, Kiwi Finance, Promoterm, Raureni, Roddia, Somaco, a desenat identitatea Zone Arena, a realizat design de ambalaj pentru Friz-Briz si extensiile Fulga si Casa Gruia, a oferit servicii de strategie de brand pentru B1, Mediafax, Ecorec, Baneasa Investments, a implementat people programs pentru ING Asigurari de Viata si Credit Zone si a consolidat comunicarea interna de brand de la Austral. BrandFusion descopera ideile care genereaza energia din spatele brandurilor.

Allevo este o companie romaneasca furnizoare de solutii software si de servicii de consultanta, focalizata pe asigurarea in mod fiabil si cu un inalt coeficient de siguranta a managementului tranzactiilor purtatoare de valoare. Cu o experienta de peste 13 ani, Allevo ofera institutiilor financiare si trezoreriilor de corporatii, solutii si servicii inovatoare de gestionare in timp real a transferurilor de fonduri. Allevo este certificat SWIFTReady Services Partner, SWIFTReady Solution Partner, IBM Advanced Business Partner, Microsoft Gold Partner si Oracle Gold Partner.

Bucuresti, 21.06.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.