Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BrandFusion semneaza logoul pentru noul centru de evenimente Zone Arena

BrandFusion, compania romaneasca de strategie si design, a desenat logoul pentru Zone Arena, cel mai nou si modern spatiu de divertisment din Bucuresti. Identitatea construita in jurul logoului vorbeste despre aspiratia acestui brand de a fi centrul industriei de divertisment.  

Zone Arena este o arena polivalenta deschisa cu o investitie initiala de peste 1 milion de euro, dupa cum marturiseste Dorian Ciubuc, directorul Zone Arena. Complexul se intinde pe o suprafata de trei hectare si va gazdui concerte, targuri si evenimente speciale. Spatiul de concerte Zone Arena, avand cea mai mare scena din Romania, a fost inaugurat pe 2 mai cu reprezentatia lui George Dalaras. Printre evenimentele din urmatoarea perioada se numara concerte precum Goran Bregovic, Massive Attack sau Ozzy Osbourne, dar si evenimente inedite precum Orasul Copiilor, Orasul Fotbalului.

Un spatiu de evenimente atat de mult asteptat a insemnat pentru BrandFusion oportunitatea de a construi o identitate pe masura. Procesul de creatie a pornit de la ideea ca daca se intampla ceva in materie de divertisment, se intampla la Zone Arena. Astfel, logoul desenat de BrandFusion este derivat din simbolul grafic @ („at”, “a-rond” sau “coada de maimuta”), folosit de multe ori astazi cu intelesul de „la”, „catre”, „spre”. Acest simbol cu siguranta contureaza pozitionarea brandului Zone Arena ca fiind acel spatiu dedicat, nucleul a tot ceea ce inseamna divertisment. Totul se intampla si graviteaza in jurul locatiei. Solutia adusa de Alin Tamasan, Creative Director BrandFusion, urmareste comunicarea esentei de happening a brandului.  

BrandFusion este compania de design si strategie de brand care a dezvoltat proiectele de rebranding pentru Austral, Kiwi Finance, Promoterm, Roddia, Somaco, a realizat design de ambalaj pentru extensiile Fulga si Casa Gruia, a oferit servicii de strategie de brand pentru B1, Mediafax, Ecorec, Baneasa Investments, a implementat people programs pentru ING Asigurari de Viata si Credit Zone si a consolidat comunicarea interna de brand de la Austral. BrandFusion descopera ideile care genereaza energia din spatele brandurilor.

Bucuresti, 04.05.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.