Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BrandFusion revitalizeaza identitatea brandului Promoterm printr-un amplu proces de rebranding

BrandFusion, compania de strategie si design de brand, semneaza procesul de rebranding Promoterm, un jucator cu o experienta de 16 ani in oferirea de solutii de incalzire, climatizare si ventilatie. Sustinuta de un proces profund de revitalizare a business-ului, noua identitate a brandului vorbeste hotarat despre capacitatea Promoterm de a stapani aerul cald si rece.

Nevoia de a reactualiza identitatea brandului s-a nascut din dorinta de a vorbi mai clar si mai relevant despre ceea ce este Promoterm si ce are de oferit. Intreg procesul de revitalizare a brandului dezvoltat de BrandFusion a inceput cu auditarea de brand. Apoi a fost definita platforma ideologica a brandului: misiune, viziune, valori, care a inspirat redesenarea identitatii. Totodata, au fost stabilite regulile de dezvoltare continua a brandului, precum ghidul brandului. De asemenea, BrandFusion a creat materialele de comunicare interna si externa si materialele administrative.

Conceptul creativ din spatele noii identitati a fost inspirat de puterea oamenilor Promoterm de a controla climatul de interior. ”Noul logo vorbeste despre stiinta de a modela aerul cald si rece, idee care se regaseste si la nivelul spectrului de culori prin trecerea de la rosu la albastru.”, spune Alin Tamasan, Creative Director BrandFusion, care semneaza noua identitate Promoterm. Identitatea este completata de o noua pozitionare exprimata prin sloganul ”Clima bine temperata”, care surprinde promisiunea Promoterm de a pune la dispozitie oamenilor solutii prin care sa adapteze microclimatul spatiilor interioare la cerintele si dorintele lor.

In urma procesului de rebranding, Promoterm are acum un suport veritabil in a transmite calitatile dobandite in timp. ”A initia un proces de rebranding intr-un context economic dificil precum cel actual este o decizie curajoasa. In timp ce intreaga piata si-a limitat investitiile de orice fel, Promoterm a facut efortul deosebit de a-si consolida businessul cu cel mai puternic aliat al sau – brandul Promoterm”, marturiseste Mona Ursu, Managing Partner BrandFusion.

BrandFusion este compania de design si strategie de brand care a dezvoltat proiectele de rebranding pentru Austral, Kiwi Finance, Promoterm, Roddia, Somaco, a desenat identitatea Zone Arena, a realizat design de ambalaj pentru extensiile Fulga si Casa Gruia, a oferit servicii de strategie de brand pentru B1, Mediafax, Ecorec, Baneasa Investments, a implementat people programs pentru ING Asigurari de Viata si Credit Zone si a consolidat comunicarea interna de brand de la Austral. BrandFusion descopera ideile care genereaza energia din spatele brandurilor.

Promoterm este compania care ofera solutii si echipamente de incalzire, climatizare si ventilatie, avand o pozitie de top in industria HVAC din Romania. De-a lungul celor 16 ani de dedicare, a castigat increderea unora dintre cele mai mari branduri ale industriei la nivel mondial: De Dietrich, Atlantic-Guillot,  Carrier, McQuay, Wesper si Swegon. Astazi, compania numara 130 de angajati in 7 centre teritoriale pe intreg teritoriul tarii (Bucuresti, Constanta, Brasov, Pitesti, Craiova, Timisoara, Cluj).

Bucuresti, 07.07.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.