Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Brandbuilders lanseaza SALTURI CREATIVE

Editura Brandbuilders – prima editura din Romania specializata in carte de marketing si advertising – doreste sa va semnaleze o aparitie editoriala de exceptie:

SALTURI CREATIVE – 10 lectii de advertising eficient inspirate de Saatchi & Saatchi, scrisa de  MICHAEL NEWMAN, unul dintre cei mai importanti oameni de creatie la nivel mondial ai cunoscutei agentii de publicitate Saatchi & Saatchi.

SALTURI CREATIVE prezinta istoria catorva dintre cele mai rasunatoare campanii de advertising din lume, apartinand agentiei de publicitate Saatchi & Saatchi, una dintre cele mai mari agentii la nivel mondial.

Captivanta si foarte bine scrisa, cartea prezinta strategiile, gandirea creativa si, nu in ultimul rand, povestile din spatele unor campanii de advertising ce au scris istoria unor branduri celebre in toata lumea.

Fiecare rand din SALTURI CREATIVE reprezinta o veritabila lectie pentru oricine doreste sa stie cum este creat advertisingul de calitate.
Amestec reusit de introspectie si inspiratie, cartea se adreseaza atat celor care lucreaza in advertising, fie ei oameni de creatie, art directori, oameni de PR, de media, accounti, brand manageri, cat si oricui doreste sa invete cate ceva despre mediul complex al marketingului de astazi, oriunde in lume ar lucra, indiferent daca are o afacere mica sau mare.

Cartea lui Michael Newman este cu adevarat un curs de advertising profesionist.

„Advertisingul este distrus, iar Michael Newman e hotarat sa-l repare. Cartea lui interesanta si bine scrisa va reprezenta un mare pas in orientarea advertisingului in directia corecta.“ Al Ries, Presedinte Ries & Ries, Autor al cartii Focus si  Coautor al cartilor Pozitionarea, Caderea Advertisingului si Ascensiunea PR-ului, Cele 22 de legi imuabile ale marketingului si Cele 22 de legi imuabile ale brandingului

MICHAEL NEWMAN, in calitate de Executive Creative Director la Saatchi & Saatchi Australia, intre 1996 si 2001, a fost initiatorul celei mai importante perioade pentru agentie, atat din punct de vedere al notorietatii, cat si din punct de vedere financiar.
Campaniile de advertising create de Newman pentru unele dintre cele mai cunoscute branduri la nivel mondial, au fost rasplatite cu cele mai importante premii din industria advertisingului, conducand agentia in topul celor mai creative din lume, iar pe Michael Newman in topul celor mai de succes creative directori din reteaua Saatchi & Saatchi.

Bucuresti, 28.07.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.