free download 78 travel guides written by experts

Brand Management lucreaza cu TruMedia Research

Brand Management, operator specializat in publicitatea indoor din Romania, este cel mai nou client din portofoliul TruMedia Research. Compania de research si consultanta condusa de Tudor Fulea a realizat un prim proiect pilot pe suporturile de media indoor ale Brand Management, aceasta fiind o premiera in masurarea suporturilor media in galeriile comerciale.
   
„Prin Brand Management facem un pas important in masurarea suporturilor de media indoor. Cred ca in curand masurarea in acest tip de mediu va deveni standardul si nu exceptia. Exista un interes clar pentru a cuantifica investitiile in media. Masurarea suporturilor indoor va impulsiona bugetele investite in acest spatiu” a declarat Tudor Fulea, Managing Partner TruMedia Research.

„Intr-o perioada critica din punct de vedere economic, marcata de redistributia si eficientizarea pe diferite nivele a bugetelor de marketing, Brand Management a atasat serviciilor sale de publicitate indoor inca unul, respectiv analiza campaniei de indoor. Consider ca acum este momentul ca spenderii de publicitate sa fie in masura sa analizeze real impactul campaniilor indoor implementate de noi, evitandu-se astfel raportari neconcludente ale unor monitorizari nestandardizate” explica Razvan Marincoi, Marketing Manager Brand Management.

Primul pas al acestui parteneriat a constat in realizarea unui proiect pilot in perioada 4-19 martie pe suporturile Brand Management dintr-un hypermarket din Bucuresti, pe o campanie FMCG. Proiectul reprezinta o implementare la scara mica a solutiilor TruMedia Research de masurare a audientei.
 
„Datele pe care le-am obtinut pana acum sunt foarte interesante. Pe langa audienta propriu-zisa am obtinut si date demografice ale consumatorilor care privesc suporturile respective, precum si gradul de interes pentru acestea. Spre exemplu, fara a face insa extrapolari, putem afirma ca mesajul unei campanii indoor pe suportul stand-up column genereaza un moment de atentie din partea a unu din trei cumparatori pe o perioada de timp de pana la 15 secunde, suficiente pentru memorare si generare de reach, comparabil chiar, cu eficienta unui spot tv”, conchide Razvan Marincoi.

Bucuresti, 09.04.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *