Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Brand Connection sustine pro bono campania de voluntariat si imagine a Crucii Rosii Romane

Agenţia estimează că doar anul acesta va obţine expunere media în valoare de peste 300.000 de euro pentru Crucea Roşie Română

Campania a debutat la începutul lunii august, urmând a se încheia în luna decembrie şi este defalcată pe o gamă extinsă de canale media: print, radio, TV, internet,  outdoor & indoor.  

Partenerii media ai campaniei, mobilizaţi de Brand Connection, de la presa scrisă (toate trusturile importante de presă centrală şi locală), la internet şi radio (majoritatea staţiilor mari), până la reţele de indoor şi outdoor s-au angajat să ofere spaţiu de expunere gratuit în valoare de peste 300.000 de euro.

Prin campania de imagine pe care o derulează cu sprijinul mai multor companii din spaţiul comunicării, printre care Lowe & Partners şi Lowe PR, organizaţia urmăreşte sensibilizarea publicului cu privire la fenomenul voluntariatului, atragerea de noi membri şi nu în ultimul rând potenţarea capitalului de imagine al Crucii Roşii în rândul românilor.

„Este o onoare pentru noi să facem echipă cu Crucea Roşie Română. Timpul nu ne permite prea des implicarea efectivă în acţiuni umanitare aşa că, invitaţia de a lucra pentru acest brand minunat chiar de la birou este o reală oportunitate. Ştiţi ce este însă cu adevărat extraordinar? Toate uşile ni se deschid de două ori mai larg atunci când rostim numele Crucii Roşii. Mulţumesc pe această cale tuturor celor alături de care derulăm această acţiune de „voluntariat”. Sperăm ca ea să inspire şi să se traducă în mai mult voluntariat”!” spune Crina Bibicu – Client Service Director la Brand Connection.

Echipa Brand Connection dedicată proiectului este formată din: Crina Bibicu – Client Service Director, Ruxandra Stan – Senior Media Buyer, Ciprian Pistalu – Media Planner şi Valentina  Chirică – Junior Media Planner.

În fiecare an, Societatea Naţională de Cruce Roşie din România, oferă sprijin şi ajută la îmbunătăţirea vieţii  a mii de oameni din întreaga ţară. În cursul anului 2008, a venit în sprijinul a peste 162.000 de persoane (au beneficiat de ajutor aproximativ 34.000 de persoane afectate de inundaţii, incendii sau alunecări de teren şi peste 70.000 de bătrâni, bolnavi, copii instituţionalizaţi, familii cu venituri mici sau fără venituri, în timp ce, peste 56.000 de persoane au participat la programe de educaţie pentru sănătate).

Doar în cursul anului trecut, Crucea Roşie Română a intervenit în zonele afectate de inundaţii cu 5.543 tone de ajutoare în valoare de aproximativ 3,5 milioane de lei, iar în ţară s-au derulat 105 campanii de informare a populaţiei cu privire la prevenirea şi pregatirea în caz de dezastre.

Bucuresti, 17.09.2009

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.