Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Brand Connection are o noua identitate corporatista

După 2 ani de prezenţă pe piaţa românească de media, Brand Connection îşi consolidează statutul printr-o viziune nouă

Brand Connection îşi lansează web-site-ul românesc şi intră în comunitatea web lansând unul dintre puţinele bloguri de companie existente pe piaţa media din România.

Evenimentul marchează o serie de transformări de adâncime: o nouă viziune, un set de valori bine conturate, o echipă consolidată şi un portofoliu de clienţi stabilizat şi pregătit pentru expansiune. “După doi ani de muncă asiduă în care am construit şi ne-am consolidat echipa şi portofoliul de clienţi, a sosit momentul pentru a ne stabili direcţia de zbor şi a ne lua avânt. Avem o echipă de invidiat, know-how, o perspectivă clară asupra pieţei, dar mai presus de toate avem o foarte clară viziune a ceea ce suntem şi a ceea ce vrem să fim. Suntem pregătiţi pentru orice provocări şi vrem să închinăm un pahar de şampanie şi un rând de blog în cinstea acestor evenimente de care suntem foarte mândri”, a declarat Ileana Tomescu, Managing Director Brand Connection.

În România, Brand Connection se poziţionează ca o agenţie care oferă valoare clienţilor săi, prin soluţii inovatoare. Sloganul companiei, “Branding through media”, sintetizează tocmai această viziune: dincolo de a fi simple instrumente puse în slujba mesajului, Brand Connection transformă canalele media, modul în care ele se îmbină într-un mix de succes şi măsura în care ele reflectă personalitatea unui brand în resurse ale valorii adăugate.

“Branding through media este o declaraţie care ni se potriveşte de minune, în primul rând pentru că media poate aduce într-adevar un plus de valoare unui brand. Brand Connection înseamnă mai mult decât consultanţă – un client care apelează la serviciile Brand Connection va fi întotdeauna un client cu personalitate, un brand care are ceva de spus. Mecanismul este foarte simplu şi am găsit o corespondenţă care ne încântă, în lumea modei: Brand Connection este un butic media, o experienţă de care nu treci neschimbat, un loc în care intri şi te simţi bine, un loc în care ştii sigur că vei găsi întotdeauna ceva după chipul şi asemănarea ta. Aşa se face că, indiferent de obiectivele campaniilor sau de bugetele de care dispun, clienţii noştri vor găsi întotdeauna soluţii pe măsura aşteptărilor lor în buticul nostru de media”, adaugă Crina Bibicu, Client Service Director Brand Connection.

Totodată, apartenenţa la un grup de companii de dimensiunile Grupului Lowe conferă o anumită rigoare reflectată la nivelul standardelor şi profesionalismului, dar şi la nivelul beneficiilor oferite clienţilor.

“Credem în lucrul bine făcut, credem în campanii eficiente la orice nivel de buget şi în posibilitatea de a face lucruri mari chiar şi cu resurse mai puţin generoase. Fiecare client este o individualitate şi ne place să lucrăm în virtutea acestui principiu. La Brand Connection nu există clişee sau reţete universal valabile aşa cum nu există doi clienţi la fel. Avem soluţii pentru toată lumea şi resurse pentru orice fel de aşteptări”, conchide Ileana Tomescu, Managing Director Brand Connection. 

Bucuresti, 17.01.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.