Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BPN, cea mai noua agentie media a IPG Mediabrands in Romania, un an de la noua identitate,

bpn

sub conceptul global Radical Common Sense

BPN, cea mai nouă agenție media a IPG Mediabrands în România, serbează un an de când s-a repoziționat pe piață, aderând la formula globală a rețelei BPN, și anume Radical Common Sense. Noul crez se referă la un model de creativitate, ce pleacă de la cuvinte cheie precum observație, inovație, nonconformism, și presupune găsirea aspectelor neobișnuite și mai puțin vizibile din lucruri și situații obișnuite, creând astfel oportunități pentru branduri acolo unde puțini s-ar fi gândit.

“BPN. Radical Ideas—delivered with CommonSense” este pus în aplicare cu succes în cele 21 de țări unde BPN are birouri (inclusiv SUA), pentru cei peste 300 de clienți din întreaga lume.

Primul semn că Radical Common Sense funcționează este succesul înregistrat de BPN.Media Connection Peru, care a câștigat doi Lei de aur la Festivalul de Creativitate de la Cannes de anul acesta, printr-un proiect derulat pentru Universitatea de Tehnologie și Inginerie din Peru: bilboard-urile instalate în cadrul campaniei, prin care erau chemați tineri din Peru să se înscrie la cursurile Facultății, au generat un grad de ocupare la cursuri de 100%.

“Bilboardurile nu erau simple panouri publicitare, ci un sistem tehnologic ingenios, care genera apă potabilă din umiditatea aerului, în zone unde locuitorii nu aveau acces la apă.

Misiunea campaniei a fost și aceea de a arăta tinerilor că aceste cursuri universitare de inginerie combină știința, tehnologia și inovația, demonstrând că ingineria este mai mult decât o carieră în matematică: ea poate salva chiar vieți. Iata câte lucruri frumoase a generat o campanie publicitară, care și-a depășit scopul tradițional. Acest exemplu descrie cel mai bine filozofia Radical Common Sense, la care a aderat și BPN România”, spune Ileana Tomescu, Managing Partner BPN Romania.

Agenția BPN Romania a semnalat o creștere cu 50% a business-ului pe partea de digital în primul trimestru 2013, față de aceeași perioadă a anului trecut. La începutul acestui an, BPN și-a consolidat echipa cu specialiști în strategie de digital și performance media, pentru o mai bună gestionare a proiectelor din această arie, mișcare ce a adus rezultate imediate.

BPN a câștigat trei clienți noi de la începutul acestui an, este vorba despre Camera de Comerț Franceză, Veka, lider mondial în furnizarea de sisteme din PVC pentru producția de ferestre și uși, și Gothaer Asigurări Reasigurări. Grupul german Gothaer s-a lansat pe piața românească la începutul acestui an printr-o campanie al carei concept creativ a fost realizat de catre agentia de creație Lowe&Partners, iar BPN a semnat strategia și implementarea campaniei media.

“Această dezvoltare în zona de online vine în urma repoziționării BPN, este vorba despre misiunea de a integra digitalul și performance media în media tradițională și de a livra strategii integrate de comunicare. Ne bucurăm că noua poziționare este deja vizibilă și în rezultatele de business, la un an de la rebranding”, spune spune Ileana Tomescu, Managing Partner BPN Romania.

Mai multe detalii despre BPN se regăsesc și la adresa de Facebook a companiei, aici, dar și pe blogul BPN, aici.

Bucuresti, 19.07.2013
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.