Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Bosch lanseaza campania ‘’Vizibilitate sau pericol? Este timpul pentru stergatoare noi Bosch’”

În perioada 1 octombrie – 30 noiembrie 2012, Bosch lansează campania „Vizibilitate sau pericol? Este timpul pentru ştergătoare noi Bosch”. Astfel, toţi clienţii Bosch care achiziţionează un set de ştergătoare de parbriz din gama AEROTWIN sau două ştergătoare AEROTWIN Multi Clip ambalate individual vor primi câte un recipient de doi litri cu lichid de curăţat parbrizul JetXpert pentru iarnă. La campanie participă toate magazinele partenere Bosch din reţeaua de distribuitori autorizaţi.

Pe lângă deja celebrele sisteme de siguranţă ABS, ESP sau airbag-uri, ştergătoarele reprezintă un element foarte important, dar de multe ori ignorat, al sistemului de siguranţă auto. Un ştergător bun oferă în toate condiţiile atmosferice, precum ploaie, zăpadă, gheaţă, vânt sau în situaţii speciale cum ar fi praf excesiv sau noroi, o vizibilitate ireproşabilă, fiind un factor decisiv de siguranţă în trafic. Bosch a acordat mereu o importanţă deosebită sistemelor de siguranţă, investind în cercetare şi dezvoltare.

Ştergătoarele de parbriz Bosch AEROTWIN, premiate în mai multe rânduri pentru calitatea lor, oferă o ştergere excelentă a parbrizului. Deoarece şinele ştergătoarelor se mulează perfect pe curbura parbrizului, ele exercită o presiune uniformă pe toată suprafaţa de ştergere. În plus, funcţionarea este silenţioasă, chiar şi la viteze mari de deplasare. Adaptorul pre-montat face înlocuirea foarte simplă, iar cauciucul rezistent la uzură asigură ştergătoarelor AEROTWIN o durată de funcţionare mai mare.

’’Când vine vorba de siguranţa auto şi de viaţa participanţilor la trafic, preţul nu ar trebui să reprezinte criteriul principal de achiziţie. Calitatea produselor ar trebui să se afle pe primul loc în alegerea echipamentelor auto’’, afirmă reprezentanţii Bosch.

Bucuresti, 21.09.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.