Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Bosch Communication Center sarbatoreste a 25-a aniversare

Bosch Communication Center, divizie a Bosch Security Systems, sărbătoreşte în acest an 25 de ani de la înfiinţare. Peste 4.000 de angajaţi sunt organizaţi într-o reţea internaţională răspândită în 16 locaţii din Europa, Asia şi America de Sud. Bosch Communication Center asigură asistenţă 24h/24, 7 zile/7, în peste 25 de limbi pentru clienţi care operează în diverse sectoare de activitate, de la relaţii cu clienţii sau vânzări, la administraţie publică. În ultimii ani s-a observat o tendinţă din ce în ce mai pregnantă a companiilor mari de a apela la outsourcing, preferând să se concentreze astfel pe domeniul principal de activitate şi să lase firme specializate, precum Bosch Communication Center, să se ocupe de activităţile secundare de afaceri.

Bosch Communication Center a fost înfiinţat în anul 1985 ca centru de monitorizare menit să supravegheze siguranţa persoanelor, a clădirilor şi a instalaţiilor tehnice. În momentul de faţă, Bosch Communication Center monitorizează peste 90.000 de obiective, cifră care îl plasează printre cele mai mari centre de acest fel din domeniul de securitate şi siguranţă din Germania.

În ultimul sfert de secol, Bosch Communication Center a devenit un jucător important pe plan internaţional atât în domeniul monitorizării, cât şi al relaţiilor cu clienţii (din 1993), iar mai târziu şi în domeniul serviciilor de externalizare a proceselor de afaceri (Business Process Outsourcing). Portofoliul de servicii cuprinde procese din majoritatea activităţilor desfăşurate în cadrul unei companii, de la marketing, telesales, relaţii cu clienţii, finanţe, contabilitate, la resurse umane. Cererea din ce în ce mai mare pentru servicii de externalizare a proceselor secundare de afaceri (care nu fac parte din activitatea principală a companiilor), a determinat Bosch Communication Center să-şi extindă paleta de servicii şi prezenţa pe plan mondial. Astfel, începând cu anul 2000, Bosch Communication Center şi-a extins gama de servicii de la preluarea proceselor parţiale precum gestionarea e-mailurilor, până la soluţii internaţionale complexe de Business Process Outsourcing.

În ultimii ani s-a observat o tendinţă a tot mai multor companii din diverse sectoare de activitate de a-şi externaliza procesele către furnizori internaţionali de servicii de BPO, cum este Bosch Communication Center. Astfel, tot mai multe firme preferă să apeleze la outsourcing pentru a beneficia de avantajele colaborării cu un furnizor experimentat de servicii şi a se putea astfel concentra pe domeniului principal de activitate. Printre clienţii firmei germane se numără lideri globali în industria transporturilor aeriene, producători din domeniul tehnic precum Canon sau Fujitsu, prestigioase companii de telecomunicaţii, companii din industria divertismentului, cum ar fi Cirque du Soleil sau din domeniul logistic, precum Kühne + Nagel.

"În anii următori, intenţionăm să menţinem trendul ascendent şi să ne dezvoltăm şi mai mult reţeaua internaţională” a subliniat Bernd-Otto Schirrmann, preşedinte al Bosch Communication Center. "Datorită soluţiilor onshore, nearshore şi offshore putem nu doar să implementăm şi să optimizăm procese pentru clienţii noştri, ci şi să adaptăm aceste procese în funcţie de specificul zonei geografice, al caracteristicilor culturale şi în funcţie de fiecare ţară în parte. Folosind tehnologii inovative, intenţionăm ca în viitor să ne dezvoltăm gama de servicii şi să ne extindem portofoliul de activitate.”

Din noiembrie 2007, Bosch Communication Center este prezent şi pe piaţa din România, prin sediul său de la Timişoara. Datorită noilor proiecte câştigate pe parcursul anului 2009, numărul angajaţilor Bosch Communication Center din România s-a dublat, astfel încât, la începutul lui 2010, numărul acestora s-a ridicat la aproximativ 430 de persoane. Printre altele, locaţia din Timişoara asigură asistenţă tehnică IT non-stop pentru toţi angajaţii Grupului Bosch.

Bucuresti, 27.07.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.