free download 78 travel guides written by experts

„Born in Romania. Like me.”

Graffiti BBDO semnează cele cinci vizualuri ale campaniei virale de afișe pro-România “De ce iubesc România”, lansată astăzi de către Pro TV, Gândul, ProSport, Sport.ro, Ziarul Financiar și Mediafax.

Cele cinci afișe, create de Mihai Gongu – Copywriter și Adi Ghiță – Art Director, fac referire la cinci români celebri, care au schimbat lumea prin invențiile și performanțele lor – Ștefan Odobleja, Nicolae Paulescu, Henri Coandă, Ilie Năstase și Nadia Comăneci.

Sub mesajul “Born in Romania. Like me.”, cele cinci vizualuri sunt postate pe www.deceiubescromania.ro, oferind românilor din diaspora posibilitatea de descărca posterele, de a le expune în țările în care trăiesc, de a-și face poze cu ele și de a le posta pe site, împreună cu comentariile lor. Astfel, toți cei care vor participa la acest exercițiu de românism se vor transforma în purtători de mesaj, mândri de țara lor și de valorile românești.

“Ne-am întrebat dacă nu cumva România are ceva mai interesant, mai special de oferit decât Delta, litoralul Mării Negre, Casa Poporului și Castelul Bran. Și am găsit: Oamenii!

Românii pot fi principala atracție a acestei țări. Românii cu geniu, cu spirit, cu charismă, cu talent în sensul vechi și nemanelist al cuvântului, cu pasiune, pe scurt, cu valoare. Am creat o serie de machete cu o stilistică aerisită, curată, cu un headline cu hook, referindu-ne la personalități românești trecute sau prezente ce au marcat omenirea. Ne-am oprit la cinci, dar mai sunt probabil de cinci ori pe atâția”, spune Mihai Gongu, Creative Director Graffiti BBDO și unul dintre co-autorii afișelor.

La rândul său, Cosmin Rădoi, Managing Director Graffiti BBDO, spune că: “Este probabil cel mai bun lucru pe care poate să-l facă Graffiti la aniversarea celor 20 de ani: să le aducem aminte românilor că avem multe exemple pozitive și să punem un pic umărul la creșterea sentimentului de mândrie națională.”

Graffiti BBDO mulțumește echipei BIZ, care, provocându-ne la un exercițiu de promovare a României, a contribuit la nașterea ideii noastre creative, precum și comunității social media, fără de care demersul nostru n-ar fi fost concretizat astăzi prin parteneriatul cu Pro TV și Mediafax Group.

Bucuresti, 25.11.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *