Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Bonduelle si New Age Media invita spectatorii Cinema City sa se inspire

din retetele unui “Super Chef”

Bonduelle și New Age Media semnează un parteneriat pentru a comunica gama de legume congelate Vapeur, deja pregătite la aburi, în jurul celui mai nou film despre arta gastronomică – “Burnt/Super Chef” – în întreaga rețea Cinema City.

Bonduelle se asociază pe plan local cu noua producție distribuită de Forum Film România, care îl prezintă pe Bradley Cooper în rolul unui dificil, dar strălucit chef, și a cărei premieră va avea loc pe 23 octombrie. Astfel, primii 25.000 de spectatori care achiziționează bilete pentru “Burnt/Super Chef” în rețeaua Cinema City vor avea ocazia să exerseze acasă două dintre rețetele originale din film, cu ajutorul flyerelor-rețetar Bonduelle ce vor fi distribuite la casierie în momentul cumpărării biletului. Bonduelle va fi prezent și pe materialele de promovare ale filmului. În plus, spotul Bonduelle Vapeur va fi difuzat pe ecranele din rețeaua Cinema City.

“Unul dintre avantajele majore pe care cinematograful le oferă, ca mediu de comunicare, este posibilitatea unei foarte bune targetări a publicului. Parteneriatul dintre Bonduelle și un film despre lumea gastronomiei reprezintă o asociere naturală, spectatorii “Burnt/Super Chef” suprapunându-se cu targetul produselor Bonduelle – public tânăr, urban, activ, cu venituri medii și peste medie, care apreciază preparatele savuroase. Faptul că brandul este unul vesel și jucăuș este cu atât mai potrivit marelui ecran.”, a declarat Raluca Demetriade, Director de Vânzări al New Age Media România.

“Anul acesta Bonduelle intră în cinema! Asocierea cu filmul Burnt/Super Chef aduce un aer proaspăt în strategia de comunicare. Povestea intrigantă a filmului și audiența se potrivesc cu poziționarea Bonduelle în România! Ne dorim ca filmul să fie o inspirație culinară pentru publicul larg și preparatele sofisticate din film, demne de celebrele stele Michelin, să provoace curiozitate și spectatorii care vizionează filmul chiar să încerce să le prepare acasă. Puteți găti ca-n filme și nu este deloc atât de greu!“, a adăugat Monica Roșu, Head of Marketing and Communications Bonduelle Balkans, Ukraine, Caucasus, Middle Asia.

Echipa care a participat la realizarea campaniei:
Din partea New Age Media România, regia de media a rețelei Cinema City: Diana Popescu, Sales Executive
Din partea Bonduelle: Monica Roșu, Head of Marketing and Communications Balkans, Ukraine, Caucasus, Middle Asia și Roxana Nănescu, Brand Manager Balkans
Din partea Forum Film România: Andreea Zidaru, General Manager; Patricia Calugaru, Marketing Coordinator
Din partea Media Investment: Diana Polici, Media Executive.

Bucuresti, 23.10.2015

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *