Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Bonduelle Romania a lansat campania de promovare a consumului de legume in randul copiilor

Campania a debutat cu proiectul pilot "Şcoala Altfel.Masa Altfel"

Statisticile tot mai îngrijorătoare privind obezitatea infantilă şi consecinţele sedentarismului au transformat alimentaţia sănătoasă într-o preocupare serioasă pentru majoritatea părinţilor. Cum îi poţi face pe micuţii pretenţioşi să consume legume? Bonduelle România a oferit răspunsurile în cadrul proiectului "Şcoala Altfel. Masa Altfel".

Bonduelle a lansat iniţiativa "Şcoala Altfel.Masa Altfel" cu scopul de a educa preferinţele alimentare ale celor mici, prin promovarea consumului de legume şi fructe într-o manieră creativă şi deosebit de atractivă, structurată sub forma unor ateliere. Evenimentul s-a desfăşurat în săptămâna Şcoala Altfel, în perioada 06 – 10 aprilie 2015.

Programul, dedicat copiilor din clasele pregătitoare şi clasa I, a fost testat în 4 şcoli din Bucureşti. În decursul a 50 de minute, durata medie a unui atelier, aproape 300 de copii au descoperit prin jocuri antrenante care sunt beneficiile pentru sănătate a celor mai populare legume şi au creat, folosindu-se de acestea, un personaj comestibil pe care l-au luat cu ei la plecare. De asemenea, micuţii participanţi au primit din partea mascotelor Bonduelle o carte din care vor putea afla mai multe despre legume şi modurile gustoase şi sănătoase în care acestea pot fi preparate.

Iniţiativa Bonduelle România a avut un ecou remarcabil în rândul instituţiilor de învăţământ primar din capitală şi ar putea fi extinsă şi în afara perioadei "Şcoala altfel". "De multe ori, părinţii sunt dezarmaţi de atitudinea de respingere a copiilor faţă de legume şi pot opta pentru variante mai puţin sănătoase. Mesajul Bonduelle este că pregătirea unei mese sănătoase poate fi transformată într-o joacă plină de beneficii. Ne propunem să formăm din părinţi şi copii o echipă solidă şi bine informată, capabilă să facă fără prea mult efort alegerile alimentare cele mai potrivite, iar legumele Bonduelle sunt un partener de nădejde" a declarat Monica Roşu, Marketing and Communications Manager Bonduelle Balkans, Ukraine, Caucasus and Middle Asia.

Despre Grupul Bonduelle:
Afacere de familie înfiinţată în anul 1853, Bonduelle și-a asumat misiunea de "a fi numele de referință la nivel mondial care asigură o viață de calitate, sănătoasă prin intermediul legumelor". Promotor al inovației şi al viziunii pe termen lung, grupul este în măsură să își diversifice activitățile şi locaţiile geografice, 77% din cifra sa de afaceri fiind realizată în afara Franţei, ţara sa de origine. Legumele sale, cultivate pe 128.000 de hectare, sunt comercializate în 100 de țări sub o varietate de mărci, prin diferite canale de distribuţie şi în toate tehnologiile: conserve, congelate, pasteurizate, uscate şi proaspete/gata de utilizare. Bonduelle se afirmă ca un jucător responsabil şi renumit pentru practicile sale sociale, care face accesibile majorității oamenilor beneficiile şi plăcerea unei alimentații bazate pe legume.

Bucuresti, 21.04.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.