Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Bonami vine în sprijinul clienților săi în perioada pandemiei

Bonami logo

Magazinul online din domeniul home & deco, ce înregistra o cifră de afaceri de 55 de milioane euro în 2019, a crescut cu 10 procente în martie, față de previziunile inițiale. Bonami, cu sediul la Praga, în Republica Cehă, și-a creat în ultima lună cel mai mare stoc de produse din istoria sa și a adăugat un alt spațiu de depozitare.

În prezent, compania își îndreaptă eforturile către susținerea clienților și a comunității.

„Este important pentru noi, în această perioadă critică, să ne aducem aportul în cât mai multe moduri posibil. În primul rând, pregătim pachete pe care le vom distribui în azile de bătrâni. În al doilea rând, am decis să comercializăm măști textile de protecție pe care le oferim la preț de achiziție, fără adaos comercial. Am subliniat beneficiile purtării lor în strategia noastră de comunicare din social media”, a menționat Pavel Vopařil, CEO Bonami.

Măștile de protecție textile au reprezentat, conform guvernului ceh, una dintre măsurile preventive ce au oprit răspândirea bolii. Masca textilă nu oferă protecție deplină împotriva virusului, însă reduce riscul infectării altor persoane în cazul în care purtătorul este îmbolnăvit, simptomatic sau asimptomatic, cu virusul COVID-19.

Bonami logo

Inițial, compania a înregistrat o scădere a vânzărilor, în perioada imediat următoare declanșării pandemiei, tendința pieței fiind aceea de creștere pe zona alimentară și farmaceutică. Ulterior vânzările au depășit previziunile: „Oamenii s-au aprovizionat, iar acum au mult timp liber la dispoziție. De aceea se concentrează pe locul în care își petrec cea mai mare parte a timpului, propriul cămin”, a adăugat Pavel Vopařil.

În primă fază, cele mai populare au fost produsele pentru curățare, organizare sau accesoriile pentru bucătărie. Apoi s-au adăugat toate gamele de produse pentru exterior și mobilierul, primăvara fiind sezonul preferat pentru reînnoirea și renovarea casei.

Pentru a veni în întâmpinarea cerințelor clienților săi, Bonami a achiziționat cel mai mare stoc de produse de până acum: peste 25.000, cu expediere imediată și peste 60.000 sunt disponibile pe site, spre achiziționare. Prin comparație, un magazin mare tipic, cu mobilier și accesorii pentru casă, are mai puțin de 10.000 de produse disponibile. De asemenea, gama a fost completată cu produse de drogherie și cosmetice, foarte solicitate în această perioadă.

Pe termen mediu, magazinul online va continua să își concentreze eforturile pe dezvoltarea conceptului omnichannel, strategie ce implică utilizarea mai multor canale de vânzare și comunicare, simultan.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.