Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Bombardier TRAXX – prima serie de locomotive din lume care primeste

certificarea Comunităţii Europene

TRAXX primeşte în numai trei luni cea mai importantă certificare din Uniunea Europeană

Platforma BOMBARDIER TRAXX face parte din prima familie de locomotive din lume care a primit certificarea CE ( Comunitatea Europeană ) în conformitate cu specificaţiile tehnice de interoperabilitate TSI “Siguranţă în Tunelele Feroviare” (SRT). Certificatul face parte dintr-un program de standardizare a bazelor tehnice pentru transportul feroviar internaţional lansat de Agenţia Europeană Feroviară
( ERA ). Certificatul este aplicabil pentru întreaga familie de produse TRAXX şi a fost acordat în numai 3 luni. În conformitate cu acest certificat, platforma de locomotive TRAXX este acum în concordanţă cu specificaţiile tehnice pentru vehicule feroviare destinate transportului internaţional ce vor intra în vigoare în 2011.

“Dacă ar fi sa ne uitam doar la locomotivele Bombardier TRAXX, am fi deja în anul 2011. Munca noastră la acest proiect a început în timp ce Agenţia încă dezbătea noile standarde internaţionale”, a spus AKE Wennberg, Preşedintele Diviziei de Locomotive al Bombardier Transportation. Wennberg a continuat: “Am avut în vedere standardele încă de la începutul dezvoltării şi construcţiei locomotivelor TRAXX. Cu această certificare, acum putem oferi clienţilor noştri, care operează peste graniţe, un proces şi mai eficient de omologare. TRAXX, deja un model de success, a devenit doar mai bun”.

Familia de locomotive TRAXX este gândită şi construită pentru operare eficientă şi susţinută, şi se remarcă prin conceptul său modular. Locomotivele sunt potrivite pentru folosirea în transportul de marfă şi pasageri, atât pe rutele naţionale, cât şi internaţionale, pe toate reţelele. De la introducerea sa pe piaţă, mai bine de 1400 de locomotive TRAXX au fost deja vândute.

În conformitate cu noile standarde internaţionale , pentru a asigura protecţie împotriva focului în cabina mecanicului, sunt folosite materiale noi ignifuge; de asemenea, au fost instalate sisteme ce devin active numai în caz de urgenţă. În plus, planurile şi certificările de siguranţă (deja existente) pentru protecţia împotriva focului au fost încorporate cu uşurinţă în procesul de omologare.

Interoperabilitatea locomotivelor devine din ce în ce mai importantă în interiorul Uniunii Europene, în contextul creşterii traficului feroviar internaţional şi a liberalizării multor pieţe, mai ales în segmentele de marfă. Varietatea standardelor, legilor şi cerinţelor tehnice şi infrastructurale din statele membre UE a împiedicat până acum acreditarea completă a vehiculelor feroviare. Structura diferită a noilor TSI (standarde), gândite pentru aplicarea pentru întreaga Europă, oferă o soluţie la această problemă.

Standardul TSI SRT, care a intrat în vigoare la 1 Iulie 2008, încorporeaza toate aspectele importante pentru operaraţiunile feroviare, acum mai sigure în interiorul tunelelor. Acest standard se aplică atât la subsistemele structurale, cât şi la infrastructură şi la vehiculele feroviare.

Berlin, 22.12.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *