Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Bombardier Transportation, prin Divizia de Semnalizari si Control Feroviar continua sa livreze

echipamente imbarcate pentru controlul automat al trenurilor pentru Metroul din Bucuresti

Parte integrantă a planurilor de modernizare a metroului din Bucureşti, soluţia , BOMBARDIER CITYFLO 350 constând în echipamente instalate la bord pentru controlul automat al trenului (ATC) continuă să fie livrată către operatorul român Metrorex. Până în prezent, Bombardier Transportation a livrat soluţii de semnalizări pentru Magistralele 1, 2 şi 3, inclusiv sisteme de interlocking şi dispecerat central, precum şi 44 de trenuri de metrou BOMBARDIER MOVIA, pentru capitala României.

Permiţând viteze mai mari şi intervale mai scurte între trenuri, soluţia CITYFLO 350 creşte capacitatea de transport, precum şi siguranţa şi confortul călătorilor. Soluţia constă în sistemul de interlocking computerizat – BOMBARDIER EBI Lock, sistemul de detectare a prezenţei trenului – EBI Track, macazele EBI Switch, precum şi sistemele de semnalizări – EBI Light. Acţiunile conductorului de tren pot fi limitate la operarea uşilor metroului şi la acţionarea facilităţii de rebrusare în regim automat – întoarcere ce permite schimbarea sensului de mers la capătul liniei. Sistemul de protecţie automată a trenului (ATP) instalat la bord, prin comunicarea automată cu aparatele de cale şi transmiterea de date privind distanţa disponibilă şi viteza permisă pentru trenul de metrou, foloseşte monitorizarea automată de tip «distance-to-go» ce preîntâmpină depăşirea de către tren a vitezei admise sau a autorităţii de mişcare. De asemenea, sistemul de operare automată a trenului – EBI Drive automatic (ATO) garantează exploatarea constantă , reduce consumul de energie şi uzură şi permite oprirea la punct fix. Dispeceratul – EBI Screen furnizează informaţii actualizate, inclusiv informaţii în timp real despre starea sistemului.

Mircea Marian, Director de Vânzări, Divizia de Soluţii de Control Feroviar, Bombardier Transportation a declarat: “Tehnologia noastră avansată ATC şi-a dovedit eficienţa în toată lumea. În România această tehnologie este operaţională în cadrul sistemul de metrou bucureştean încă din 2005. Suntem bucuroşi să contribuim pe mai departe, atât la îmbunătăţirea activităţii clientului nostru, de exploatare a metroului bucureştean, cât şi la asigurarea siguranţei şi confortului călătorilor.”

Livrată la nivel global, soluţia CITYFLO 350 se află în exploatare sau în stadiul de implementare în multe alte sisteme cheie de transport în comun incluzând Bilbao, Barcelona şi Sevilia în Spania, Lima în Peru, Pusan în Corea de Sud, Istanbul în Turcia şi Metroul din Delhi, India.

Despre soluţiile de control feroviar:
Portofoliul de soluţii de control feroviar al companiei Bombardier Transportation acoperă întreaga paletă de soluţii CITYFLO pentru transportul în comun, de la soluţii manuale la cele complet automatizate dar şi sisteme bazate pe comunicaţii (radio). De asemenea, portofoliul mai include soluţii pentru calea ferată, de la cele convenţionale la sistemele ERTMS de nivel 2. Compania Bombardier oferă o gamă completă de echipamente de semnalizare, acoperind atât echipametele din cale, cât şi cele instalate la bordul trenului.

Bucuresti, 21.12.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.