Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Bombardier Transportation deschide “Centrul de Servicii” in Cluj-Napoca, Romania

Bombardier Transportation a deschis Centrul de Servicii pentru asigurarea funcţiilor de sprijin administrativ, în Cluj, România.

Segmentul de finanţare globală Bombardier a decis să îşi concentreze funcţiile administrative. Funcţiile sunt în prezent realizate în diferite fabrici internaţionale Bombardier din întreaga lume. O parte din activitatea ce se realiza în aceste fabrici este acum transferată către Centrul de Servicii.

Bombardier Transportation a decis să deschidă două centre de servicii pentru operaţiunile sale globale: unul în Cebu City, în Filipine şi unul în Cluj. Acesta din urmă este responsabil pentru Europa, cu excepţia ţărilor vorbitoare de limba engleză şi Scandinavia.

Concentrarea finanţelor şi activităţilor administrative în acest fel este văzută ca una dintre cele mai bune practici la nivel global pentru organizatii precum Bombardier, mai ales pentru a menţine eficienţa operaţiunilor. Obiectivele trecerii la o abordare a folosirii în comun a serviciilor  constau în concentrarea crescută asupra clienţilor interni, creşterea susţinerii activităţilor cheie ale afacerii, îmbunătăţirea şi standardizarea proceselor, centralizarea expertizei şi îmbunătăţirea competitivităţii.

Olivier Guitton, Vicepreşedinte al  Serviciilor Financiare, Contabilitate şi Raportare, Bombardier Transportation, a declarat cu privire la deschiderea Centrului de la Cluj: "Noi credem că Centrul nostru de Servicii  va fi durabil şi de succes. Oamenii reprezintă baza pentru furnizarea de servicii excelente. În Cluj am găsit o comunitate mare de absolvenţi de finanţe şi contabilitate. Oamenii din această regiune au arătat o puternică orientare către domeniul de relaţii cu clienţii şi o foarte bună cunoaştere a limbilor străine. "

Centrul are 17 angajati pentru început şi numărul acestora este de aşteptat să crească până la 140 de angajaţi până la sfârşitul anului 2010.

Operaţiunile Centrului încep cu ajutorul angajaţilor care au deja experienţă de lucru.

La începutul anului viitor, absolvenţii veniţi direct de la universităţi vor fi, de asemenea, recrutaţi. Sunt urmărite aceste calificări:
• Contabilitate şi raportare, control intern, audit
• Experienţa cu standardele internaţionale de contabilitate, IFRS
• Abilităţi în relaţiile cu clienţii;
• Experienţa în Centre de Servicii, procese KPI şi îmbunătăţirea procesului de lucru
• Competenţele lingvistice: engleză, franceză, germană şi limbile latine
• experienţă de lucru în sistemul SAP
Centrul de Servicii de la Cluj completează alte activităţi de business ale Bombardier Transportation din România. Bombardier este un lider in furnizarea de soluţii inovatoare şi durabile pentru piaţa românească. Numai operatorul de metrou din Bucureşti, Metrorex, a comandat peste 260 de vagoane de metrou Bombardier MOVIA de la Bombardier, până în prezent. Bombardier a echipat sistemul de metrou din Bucuresti, cu soluţii de semnalizare de ultimă generaţie. În prezent, Bombardier modernizează liniile 1 şi 3 ale sistemului de metrou bucureştean cu sistemul de semnalizare  şi control Bombardier CITYFLO 350. Bombardier Transportation este recunoscut ca partener global al autorităţilor de transport din Romania.

Bucuresti, 30.07.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.