Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BMW xDrive Offroad Experience 2015

Cel mai amplu şi important eveniment de teste al mărcii a debutat pe 23 februarie.
Proiectul continuă o bogată tradiţie anuală şi este cel mai puternic argument de vânzare în strategia de marketing BMW.
Se va desfăşura în 10 oraşe timp de o lună şi jumătate şi urmează să atragă peste 1500 de potenţiali clienţi.

BMW xDrive Offroad Experience 2015 a debutat la începutul acestei săptămâni, pe 23 februarie. Proiectul va fi organizat timp de aproape o lună în 10 oraşe din ţară, timp în care sunt aşteptaţi peste 1500 de potenţiali clienţi să testeze modele BMW X1, X3, X4, X5 şi X6. Dacă în anii precedenţi exerciţiile puneau în evidenţă performanţele dinamice ale automobilelor BMW cu tracţiunea integrală inteligentă BMW xDrive, acum testele se concentrează pe experienţa offroad. În pregătire normală, de stradă, modelele vor avea de înfruntat provocările unor trasee cu drumuri neasfaltate, construite în special pe rampele cu unghi mare ale mai multor circuite de motocross din ţară.

BMW xDrive Offroad Experience continuă o tradiţie bogată a mărcii, din 2008 România găzduind în fiecare an cel puţin un astfel de eveniment de condus. Tradiţia este justificată şi de succesul pe care îl înregistrează evenimentul: dintre toate acţiunile de comunicare directă de marketing, 51% din vânzările imediate sunt generate de aceste evenimente de condus. „Explicaţia este simplă – «Plăcerea de a conduce» nu este doar un simplu slogan, este cu adevărat valoarea distinctivă a mărcii. Iar «Plăcerea de a conduce» nu se povesteşte, se trăieşte. Experienţa de la volan este cel mai puternic argument al nostru în încheierea unei vânzări”, a explicat Nina Brătfălean, marketing manager BMW Group România.

Orientarea către xDrive în organizarea evenimentelor de condus vine ca răspuns la interesul de care se bucură acest sistem de tracţiune integrală în România. În medie, 35% din automobilele BMW vândute în întreaga lume sunt echipate cu sistemul de tracţiune integrală BMW xDrive. Acest procent se menţine şi pentru Europa şi pentru Germania. În România, ponderea modelelor BMW xDrive ajunge la 82,5% din totalul vânzărilor.

BMW xDrive completează tracţiunea spate, fiind construit pe arhitectura acesteia. Astfel că preia beneficiile constructive ale tracţiunii spate, incluzând şi distribuţia perfect echilibrată de mase 50:50 între cele două axe, atât de importantă pentru un comportament dinamic de excepţie. În plus, BMW xDrive se evidenţiază în segmentul premium printr-un control electronic anticipativ, pe baza informaţiilor de la senzorii complecşi ai DSC (sistemul de control al tracţiunii). BMW xDrive este configurat electronic pentru un comportament deosebit de dinamic, fiind singurul sistem care poate corecta inteligent tendinţele supra sau subviratoare, pentru un comportament deosebit de dinamic în viraje.

Un pachet extins de soluţii inteligente asigură o serie extinsă de beneficii pentru BMW xDrive. De exemplu, posibilitatea unică de a transfera până la 100% din cuplu pe puntea spate, ajută atât pentru un comportament deosebit de dinamic în situaţii limită, dar şi pentru manevrabilitate la viteze mici, eliberând roţile directoare.

Bucuresti, 27.02.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.