Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BMW Vision iNEXT World Flight. Două companii – o misiune

MW Vision iNEXT World Flight

München, New York, San Francisco şi Beijing – patru destinaţii pe trei continente în cinci zile: BMW Group colaborează cu Lufthansa Cargo pentru a prezenta BMW Vision iNEXT World Flight ca parte a unui eveniment inegalabil prin execuţia sa.

Peste 300 de reprezentanţi mass-media internaţionali vor urca la bordul cele mai avansate şi eficiente aeronave cargo din clasa ei – un avion Boeing 777F din flota Lufthansa Cargo – pentru a experimenta în premieră viziunea mobilităţii viitorului întruchipată de BMW Vision iNEXT, cel mai recent Vision Vehicle al BMW Group.

MW Vision iNEXT World Flight
MW Vision iNEXT World Flight

Echipele Lufthansa Cargo şi BMW Group au avut o colaborare strânsă pentru a transforma această prezentare de automobil şi tehnologie dintr-o idee în realitate. Grupul de invitaţi va descoperi automobilul cu caracter de pionierat şi vor avea o avanpremieră a viitorului BMW Group în cadrul unui concept closed room exclusivist, conceput şi creat special pentru această ocazie.

Pregătirile pentru evenimentul de prezentare vor implica instalarea a peste 7,5 kilometri de cabluri, în timp ce 78.000 de LEDuri montate în 165 de module video LED şi zece proiectoare de 13.000 lumeni ANSI vor lumina spectacolul din interiorul aeronavei Boeing care face apel la toate simţurile. Peste 120 de specialişti în construcţia standului expoziţional, precum şi specialiştii de la Lufthansa Cargo şi BMW Group au contribuit la realizarea proiectului.

Aproximativ 30 de tone de materiale vor fi utilizate la construcţia platformei potrivite pe care va fi prezentat BMW Vision iNEXT. Provocarea pentru diferiţii ingineri şi specialişti a implicat nu numai găzduirea unei prezentări aşa cum nici unul dintre cei prezenţi nu a mai văzut anterior, ci şi asigurarea faptului că această creaţie ar “decola”.

Termenele vor fi strânse, având în vedere necesitatea de a transforma întregul decor în interiorul 777F din modul de prezentare în cel de zbor şi înapoi – totul rapid şi în siguranţă.

Primii oaspeţi urmează să sosească la opt ore după aterizarea aeronavei. Şi, la doar patru ore după încheierea ultimei prezentări la o locaţie, avionul Boeing va decola spre următoarea destinaţie a itinerariului său. Acest tur de forţă din punct de vedere tehnic şi logistic va susţine o prezentare de automobil şi tehnologie care este cu adevărat fără precedent.

“Produsele vizionare merită prezentări vizionare. Suntem încântaţi că am făcut posibilă această premieră mondială extraordinară în colaborare cu BMW”, a declarat Peter Gerber, director executiv şi preşedinte al Consiliului de Administraţie al Lufthansa Cargo AG.

“iNEXT este propunerea noastră de mobilitate pentru viitor, astfel încât este cât se poate de logic ca BMW Vision iNEXT să fie prezentat unei audienţe globale într-un stil complet nou”, a declarat Klaus Fröhlich, membru al Consiliului de Administraţie al BMW AG şi responsabil pentru dezvoltare. “World Flight este o modalitate potrivită de a face acest lucru.”

Transformarea exteriorului aeronavei a fost inspirată de designul interior creat pentru prezentarea automobilului. Iar acesta va fi modelul pe care avionul Boeing 777F al Lufthansa Cargo îl va purta când va decola de pe aeroportul din München la 9 septembrie pentru zborul său în jurul lumii. După escalele la New York, San Francisco şi Beijing, aeronava va reveni la baza de la Frankfurt la 14 septembrie.

Lufthansa Cargo

Lufthansa Cargo se numără printre principalii transportatori aerieni de marfă din lume. În anul financiar 2017, compania aeriană a transportat aproximativ 1,6 milioane de tone de mărfuri şi poştă şi a avut o cifră de afaceri de 8,9 miliarde de tone-kilometri. În prezent, compania are aproximativ 4.500 de angajaţi în întreaga lume. Lufthansa Cargo se concentrează asupra afacerii airport-to-airport. Transportatorul de mărfuri deserveşte aproximativ 300 de destinaţii din peste 100 de ţări – cu propria flotă de aeronave, capacităţile cargo ale aeronavelor de pasageri operate de Lufthansa, Austrian Airlines, Eurowings şi Brussels Airlines, precum şi o reţea extinsă de servicii de transport rutier. Cea mai mare parte a afacerii de mărfuri este direcţionată către aeroportul din Frankfurt. Lufthansa Cargo este o subsidiară Lufthansa deţinută în întregime de către Deutsche Lufthansa AG

www.lufthansa-cargo.com

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.