Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BMW Team RLL a încheiat pe locurile al patrulea şi al nouălea în Michelin GT Challenge la VIR

BMW Team RLL
  • Bill Auberlen şi Alexander Sims au dominat cursa până cu 10 minute înainte de final • Clasare pe locul al patrulea după o pană de cauciuc târzie • Jesse Krohn şi Jens Klingmann au urcat pe podium pentru Turner Motorsport

Locurile al patrulea şi al nouălea reuşite de BMW Team RLL în Michelin GT Challenge, etapă din IMSA WeatherTech SportsCar Championship (IWSC) desfăşurată pe Virginia International Raceway (SUA), sunt departe de ceea ce se prevestea după primele 85 de tururi din totalul de 93 de tururi parcurse. O pană la pneul stânga faţă, suferită cu opt tururi rămase din cursă, a obligat #25 BMW M6 GTLM, pilotat de Bill Auberlen (SUA) şi Alexander Sims (Marea Britanie), să intre la standuri după ce controlase majoritatea întrecerii de două ore şi 40 de minute – în cele din urmă, cei doi s-au clasat pe loc al patrulea. După un start foarte bun, două probleme tehnice cu #24 BMW M6 GTLM au făcut ca John Edwards (SUA) şi Martin Tomczyk (Germania) să poată parcurge doar 72 de tururi şi să încheie pe locul al nouălea.

BMW Team RLL
BMW Team RLL

Sims a făcut maximum posibil la startul luat de pe exteriorul primei linii a grilei, astfel că #25 BMW M6 GTLM a devenit lider imediat după arborarea steagului verde. Continuând să forţeze, el a reuşit să se distanţeze de pluton şi a condus pe întreaga durată a intervalului său de deschidere, înainte de a intra la standuri şi a-i preda cockpitul lui Auberlen în turul 29. Edwards, plecat de pe locul al treilea, şi-a menţinut poziţia până când o problemă cu direcţia #24 BMW M6 GTLM l-a forţat să intre la boxe în turul 12 pentru reparaţii. Din păcate, 11 tururi au fost pierdute înainte ca maşina să poată reveni pe circuit.

La jumătatea cursei de două ore şi 40 de minute, Auberlen parcursese 48 de tururi, fiind lider al plutonului cu un avans de 23 de secunde. Tomczyk a urcat în cockpitul #24 în turul 43 şi a putut să continue pentru încă 29 de tururi, cursa lui încheindu-se la standuri în turul 72. Echipa tehnică a chemat #25 la standuri mai devreme, în turul 56, după o avertizare de presiune scăzută în pneuri. Sims a controlat cursa până când o a doua alertă de presiune scăzută l-a readus la boxe în turul 85 pentru schimbarea anvelopei stânga faţă. În cele din urmă, victoria s-a pierdut, iar rezultatul final a fost locul al patrulea.

În categoria GTD, Jesse Krohn (Finlanda) şi Jens Klingmann (Germania), aflaţi la comenzile #96 BMW M6 GT3 înscris de Turner Motorsport, au reuşit o evoluţie foarte bună şi au încheiat pe locul al doilea la podiumului. Klingmann s-a luptat pentru victorie în ultimele tururi, dar nu a găsit ritmul necesar pentru a trece de modelul Lamborghini din frunte.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.