Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BMW Team RLL ocupă locurile al patrulea şi al şaptelea la Long Beach

iwsc-race-long-beach

Bucureşti/München. BMW Team RLL a obţinut clasări pe locul al patrulea – cea mai bună din acest sezon – şi al şaptelea în BUBBA burger SportsCar Grand Prix of Long Beach (SUA). #25 BMW M6 GTLM, pilotat de Bill Auberlen (SUA) şi Alexander Sims (Marea Britanie), a încheiat pe poziţia a patra, în timp ce #24 BMW M6 GTLM al echipajului John Edwards (SUA) – Martin Tomczyk (Germania) a reuşit să încheie pe locul al şaptelea, după o pierdere de putere ca urmare a unei probleme electrice temporare care l-a retrogradat pe Tomczyk din poziţia de lider cu doar 10 minute înainte de final.

Pentru primele 90 de minute ale cursei, BMW Team RLL a avut întrecerea sub control, cu o strategie care a pus echipa în poziţia de a spera la prima victorie din programul BMW M6 GTLM.


Mediul neiertător, cu ziduri de beton, al circuitului stradal temporar şi-a arătat colţii la doar un minut după startul cursei de 100 de minute – un prototip şi trei maşini din plutonul fruntaş GTLM au fost implicate într-un incident care a produs prima neutralizare a întrecerii. Bill Auberlen, care a luat startul în cockpitul #25 M6 de pe locul al cincilea, a reuşit să treacă cu bine de zona incidentului şi a urcat pe locul al doilea. John Edwards a recuperat şi el trei poziţii, până pe cea de-a patra.

O a doua afişare a steagurilor galbene, pentru resturi pe circuit, a fost neutralizat cursa după doar 16 minute, iar echipa a decis să împartă strategiile: Edwards a intrat la standuri pentru realimentare, pneuri noi şi predarea cockpitului către Martin Tomczyk. Auberlen a rămas pe circuit, conservându-şi poziţia, în timp ce Tomczyk a revenit în pluton tot pe locul al patrulea. Auberlen a fost chemat la standuri în turul 25, predându-i maşina lui Alexander Sims, care, la revenire în cursă, era pe poziţia a opta. Odată ce restul sportivilor au intrat la pit stop, Tomczyk a preluat conducerea cursei în turul 29.

În turul 34, atunci când cele mai rapide prototipuri au intrat la standuri în timpul celei de-a patra neutralizări, pilotul german a devenit liderul clasamentului general. Tomczyk a fost informat de echipă că are suficient combustibil pentru a ajunge la sosire. Sims se afla în pluton, pe locul al şaselea.

Tomczyk a gestionat poziţia de lider al categoriei pe parcursul următoarelor două restarturi, dar, cu doar 10 minute rămase din cursă, o pierdere a puterii – cauzată de o problemă electrică temporară – a încetinit maşina #24. În cele din urmă, el a încheiat pe locul al şaptelea. Sims a profitat de un incident petrecut în ultimul tur, în virajul 11, şi a trecut de maşinile oprite pentru a încheia pe poziţia a patra. Bret Curtis (SUA) şi Jens Klingmann (Germania) au ocupat locul al nouălea în clasamentul categoriei GTD, cu modelul BMW M6 GT3 ale echipei Turner Motorsport.

Bobby Rahal (Team Principal, BMW Team RLL): Este păcat că acea problemă electrică a apărut atunci când sosirea era atât de aproape. Fără îndoială, strategia noastră a funcţionat şi Martin a făcut o treabă excelentă, dar astăzi nu a fost ziua noastră. Cu siguranţă, toţi sunt dezamăgiţi, dar, dacă tragem o concluzie pozitivă, părem să fim la acelaşi nivel cu restul plutonului.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.