Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BMW Team RLL a ocupat locurile al patrulea si al cincilea pe Virginia International Raceway

BMW Team RLL a încheiat pe locurile al patrulea şi al cincilea în faţa unei audienţe numeroase care a asistat la cursa de două ore şi 45 de minute – Oak Tree Grand Prix – ce a avut loc duminică în United SportsCar Championship pe Virginia International Raceway (SUA). John Edwards (SUA) şi Lucas Luhr (Germania), echipajul #24 BMW Z4 GTLM, au ocupat locul al patrulea. Bill Auberlen (SUA) şi Dirk Werner (Germania) au încheiat pe poziţia a cincea cu maşina #25. Ambele modele BMW au încheiat cursa pe aceleaşi locuri pe care le-au ocupat pe grila de start. Cursa a fost câştigată de Porsche, prin echipajul format din Nick Tandy (Marea Britanie) şi Patrick Pilet (Franţa).

BMW Team RLL a abordat două strategii diferite, întrucât maşinile sale au părut să obţină maximum posibil de la noile pneuri Michelin "single-stint" care au animat plutonul GTLM. Maşina pilotată de Edwards şi Luhr a avut planificată o cursă cu patru opriri – cu un pit stop mai mult decât restul competitorilor – din dorinţa de a scurta lungimea fiecărui interval şi de a nu depăşi distanţa în care anvelopa oferea performanţe optime. Auberlen şi Werner au concurat cu o combinaţie diferită de pneuri Michelin, astfel că au avut o cursă "tradiţională", cu trei opriri.

Echipajul #24 a avut o zi fără probleme, fiecare interval fiind efectuat în mod sistematic. Luhr, cel care a obţinut timpul din calificări, a fost la volan şi la începutul cursei, după care i-a cedat locul lui Edwards la mijlocul cursei, după 44 de tururi. Echipa #25 a avut două probleme mici pe parcursul întrecerii. Auberlen, cel care a luat startul, a efectuat o răsucire în virajul în turul 20, dar a revenit până pe locul al şaselea înainte de a-i preda locul în cockpit lui Werner în turul 29 – acesta a ieşit de pe circuit în turul 68, pierzând fascia spate a maşinii şi acumulând iarbă în grilă la revenirea pe circuit.

Acum, Auberlen şi Werner ocupă locul al treilea în clasamentul piloţilor. Edwards şi Luhr se află pe poziţia a patra, la egalitate cu alţi piloţi. BMW se menţine pe locul secund în ierarhia constructorilor, dar distanţa faţă de Porsche este de nouă puncte.

Bobby Rahal (Team Principal, BMW Team RLL): "Şi de această dată am reuşit să învingem modelele Corvette, iar acest lucru este unul de care putem fi mândri. Este a patra cursă consecutivă pe care o câştigă Porsche, aşa că este evident că au găsit ceva. A fost o cursă bună pentru Lucas şi John, ei au avut o strategie diferită, care a dat roade şi au încheiat pe locul al patrulea. Pentru maşina #25 am ales o altă strategie, iar aceasta nu a fost cea mai bună. Ritmul maşinii nu a fost rău, dar nu am avut ritmul dovedit de Ferrari sau Porsche. În ultimele curse, nici adversarii de la Corvette nu au avut ritmul acestor două maşini. Am făcut tot ce a fost posibil cu ceea ce am avut astăzi."

München / Bucuresti, 24.08.2015
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.