free download 78 travel guides written by experts

BMW, multiplu castigator la premiile BRAND IMAGE 2009

BMW a fost distinsă cu premiile "Cea mai în vogă marcă", "Brandul cu cea mai bună performanţă" şi " Brandul cu cel mai bun design exterior" de către Kelley Blue Book.

BMW este singurul producător care a primit trei distincţii la ediţia 2009 a Premiilor Brand Image, organizate anual de Kelley Blue Book, fiind laurată pentru "Cea mai în vogă marcă", "Brandul cu cea mai bună performanţă" şi "Brandul cu cel mai bun design exterior – segmentul de lux".

"Suntem încântaţi să primim, în numele BMW, aceste premii din partea Kelley Blue Book", a declarat Jim O’Donnell, director executiv pentru BMW of North America, LLC. "BMW este o marcă plină de energie tânără, plăcere a condusului şi idei noi, iar aceste premii reflectă în cel mai perfect mod angajamentul pentru susţinerea acestor merite în fiecare departament al organziaţiei BMW."

În declaraţiile lor, editorii de la site-ul kbb.com al Kelley Blue Book au spus următoarele despre marca BMW:

Cea mai în vogă marcă
"Deseori, ceea ce este atrăgător pentru copii este lipsit de importanţă pentru adulţi. Şi ceea ce este în vogă pentru adulţi este considerat, de obicei, drept toxic de către copii. Totuşi, nu şi BMW. [Ei sunt]… la fel de în vogă şi de dorit de către tinerii care nu posedă permis de conducere, dar şi de pensionarii care au sufletul tânăr."

Brandul cu cea mai bună performanţă
"Completaţi spaţiu: _______ _______ fundamentală. Un motiv important pentru care BMW este atât de recunoscută şi de eficientă de o lungă perioadă… este că maşinile sale oferă constant ceea ce promit. De la modelele M de mare performanţă pe care le oferă compania la linia a treia [X5], fiecare automobil ce poartă emblema BMW este printre cele mai rapide, dar şi cele mai agile din categoria sa."

Brandul cu cel mai bun design exterior – segmentul de lux
"Dacă stilul exterior al mărcii BMW este descris ca fiind polarizant, este ca şi cum ai cataloga economia de la începutul anului 2009 ca fiind una dificilă. Dar aşa cum fac marile design-uri, aşa-numitul flame surfacing continuă să câştige o aprobare şi o admiraţie din ce în ce mai largi (şi cu premii tot mai numeroase). Pentru fanii mărcii, modelele competiţiei par plictisitoare când sunt parcate alături de un BMW."

Premiile Brand Image 2009 decernate de Kelley Blue Book se bazează pe percepţia consumatorilor, date strânse în studiul "Cercetarea de piaţă Kelley Blue Book, cum sunt privite mărcile", care este efectuat, anual, pe un eşantion ce cuprinde mai mult de 12.000 de cumpărători, pe site-ul kbb.com al Kelley Blue Book.

Bucuresti, 02.04.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *