Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BMW Motorrad reprezentat de BMW Group Romania

BMW

BMW Group România preia afacerea de importuri şi after sales BMW Motorrad pentru România şi vine pe piaţă cu o serie de servicii noi: servicii de finanţare speciale şi programe BMW Raider Training. Marca BMW are o legătură specială cu motociclete, primul exemplar ieşind de pe porţile fabricii în 1923, cu 5 ani înainte de producţia primului automobil.

Istoric BMW Motorrad în România

BMW are o legătură specială cu motocicletele, primul exemplar fiind fabricat deja în 1923, cu 5 ani înainte de primul automobil al mărcii. În timp, motocicletele BMW au devenit renumite pentru tehnologiile inovatoare pe care le oferă, aşa cum a fost BMW K100 (1983-1992), prima motocicletă cu ABS. BMW Motorrad are şi o tradiţie bogată în sporturile cu motor – cele mai emblematice victorii sunt cele şase titluri de la Dakar din ’81, ’83, ’84, ’85, ’99 şi 2000. În 2009 BMW S1000RR marchează revenirea în Superbike după ce o motocicletă BMW câştiga primul campionat naţional de Superbike în 1976, în Statele Unite.

În 1998 Automobile Bavaria Group devenea primul importator oficial al BMW Motorrad în România. Pe parcursul anilor, poziţia BMW Motorrad s-a întărit în permanenţă, compania devenind principalul furnizor de motocicletele pentru autorităţi. Tot BMW a adus pasiunea pentru tourer în România şi o dată cu ea pofta de drumuri lungi. Un exemplu excepţional în acest sens este proiectul independent al lui Mihai Barbu, o călătorie de peste 25000 km Bucureşti – Ulan Bator – Bucureşti cu un BMW F 650 GS Dakar. Jurnalul de călătorie a fost apoi publicat cu numele “Vând kilometri”, într-unul dintre primele proiecte editoriale de acest gen.

Prima jumătate a anului 2011 a însemnat revenirea BMW Motorrad pe prima poziţie din piaţa de motociclete de peste 500 cmc, cu 41 de livrări în primele şase luni ale acestui an. Astfel marca se înscrie către un trend crescător după ce volumele totale pentru anii 2009 şi 2010 erau 42 unităţi, respectiv 63 unităţi.

BMW Motorrad reprezentat de BMW Group România

BMW Group România preia afacerea de importator BMW Motorrad de la Automobile Bavaria. Schimbarea este marcată de un nou serviciu de finanţare şi iniţirea unui program de training, ambele oferite în premieră pentru România.

3asy ride este un pachet de finanţare oferit prin BMW Financial Services. Acesta include dobândă de 3,3%, valoare reziduală de 3%, perioada contractuală de 3 ani şi un avans de 33%. Este parte a unui program internaţional, pentru prima dată oferit şi în România, şi singurul program de finanţare pentru motociclete în România.

Tot o premieră este şi programul BMW Raider Training. Instructorii certificaţi BMW vor veni în România pentru a oferi lecţii esentiale pentru orice conducător de motocicletă, fie începător sau avansat. Cursurile au şi scopul de a ridica siguranţa tuturor participanţilor la trafic prin tehnici de frânare, evitare a obstacolelor, poziţionare şi virare corectă pe motocicletă, cât şi îmbunătăţirea aptitudinilor participanţilor. Sunt programate două sesiuni de training în acest an, una s-a desfăşurat în mai, a doua este programată pentru septembrie.

„BMW Motorrad are un statut special între rideri din România. Sunt motociclete premium, apreciate pentru tehnologie şi fiabilitate. Avem o poziţie puternică pe piaţă şi pentru asta trebuie să mulţumesc echipei Automobile Bavaria, cea care a făcut primi paşi importanţi în impunerea acestei mărci în România. Pentru acest an venim în forţă cu modele noi, noi servicii şi planuri de extindere,” a declarat Ionuţ Bâtu, BMW Motorrad Country Manager pentru România şi Bulgaria.

Noi modele BMW Motorrad în 2011

Cu debutul la sfârşitul lui 2010, trei modele importante marchează prezenţa pe piaţă a BMW Motorrad în 2011, fiecare reprezentând o altă filozofie de motorizare: şase cilindri în line, monocilindru sau boxer.

BMW K 1600 GT si GTL aduc pentru prima dată legendarele motoarele cu 6 cilindri in linie BMW pe o motocicletă. 1649 cc, 118 kW, 160 CP şi un cuplu maxim de 175 Nm: motorul aşezat transversal livrează un nivel extraordinar de performanţe dinamice şi asigură o rulare rafinată. Preţuri: GT 20.000 EURO, GTL 22.000 EURO.

BMW G 650 GS este noul model entry-level al gamei. Continuă povestea de succes a motoarelor monocilindru ale BMW Motorrad – cu o putere solidă de 35 kW (48 CP) la 6,500 rpm şi un cuplu maxim de 60 Nm la 5,000 rpm. Motocicleta oferă un consum de carburant senzaţional: 3,2 litri la 100 km. Preţ: 7.300 EURO.

Noul motor boxer şi şasiul ingenios cu Telelever şi Paralever face din R1200 R un veritabil Rock’n’Roll Roadster care va obţine maximul la fiecare drum în termeni de plăcere a condusului. Noile instrumente circulare, o nouă furcă de calitate superioară, ghidonul nou dublu-ranforsat din aluminiu, frumoasele roţi turnate, galeria de evacuare cromată în standard şi multe altele – toate acestea reflectă o mare atenţie pentru detalii. Preţ:11.800 EURO.

Bucuresti, 25.08.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.