Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BMW M4 şi Red Bull Driftbrothers

BMW M and the Red Bull Driftbrothers

Fraţii Elias şi Johannes Hountondji vor aduce noul BMW M4 Competition la startul Campionatului European Drift Masters din acest an.

Bucureşti/München. BMW M GmbH îşi extinde sprijinul pentru echipa Motorsport pentru a include spectaculoasa disciplină a driftului şi va sponsoriza Red Bull Driftbrothers. Anul acesta, fraţii Elias şi Johannes Hountondji vor intra în Campionatul European Drift Masters la comenzile a două modele BMW M4 Competition din generaţia recent lansată, pe care ei înşişi, împreună cu echipa lor, le vor optimiza pentru cerinţele speciale ale driftului. În plus faţă de cele cinci weekenduri de cursă din principala competiţie de drift din lume, cei doi au programate şi apariţii la cursele MotoGP de la Sachsenring şi Red Bull Ring, la Marele Premiu al Austriei de Formula 1 ce are loc tot pe Red Bull Ring, precum şi la cursa de 24 de ore de la Nürburgring.

“BMW M a reprezentat dintotdeauna sporturile cu motor la cel mai înalt nivel şi în întreaga sa diversitate, prin care suntem de asemenea deschişi la discipline precum driftul. Red Bull Driftbrothers aparţin elitei absolute a scenei în ceea ce priveşte abilităţile de pilotaj şi tehnologia. BMW M4 Competition este o maşină de curse nouă ideală pentru amândoi pentru a avea succes în sezonul 2021”, declară Markus Flasch, directorul executiv al BMW M GmbH.

BMW M and the Red Bull Driftbrothers

Red Bull Driftbrothers – Elias Hountondji (35) şi Johannes Hountondji (40) – nu sunt doar piloţi. De asemenea, îşi pregătesc singuri maşinile şi le optimizează pentru cerinţele speciale ale driftului, iar BMW M4 Competition le oferă o bază perfectă.

“Am fost foarte surprinşi de cât de mult efort a depus BMW M pentru a optimiza rigiditatea automobilului. Prin urmare, am reuşit, de exemplu, să folosim cea mai mare parte a părţii frontale fără modificări”, spune Elias Hountondji. În afară de instalarea unei celule de siguranţă şi adaptarea aerodinamicii la condiţiile speciale ale driftingului, Red Bull Driftbrothers optimizează şi motorul. “Nu am văzut niciodată un motor ca cel de la BMW M4 Competition, un motor de curse veritabil într-un automobil de serie. Alimentarea cu ulei funcţionează chiar şi la forţe centrifuge de 1,5g şi mai mult. Considerăm acest lucru foarte important”, explică Johannes Hountondji.

Încă de la început, motorul cu şase cilindri dispuşi în linie, cu tehnologia M TwinPower Turbo, al BMW M4 Competition a fost proiectat de BMW M GmbH pentru utilizare în motorsport şi va fi disponibil şi la BMW M4 GT3. Red Bull Driftbrothers adaptează motorul de 375 kW (510 CP), capabil să urce în turaţii, utilizat la modelul de serie la cerinţele driftului, sport în care cuplul ridicat este crucial. Pentru a accesa puterea în timpul mişcărilor transversale mai lungi, fraţii optimizează şi motorul, oferindu-i, printre altele, un al doilea răcitor suplimentar în spate.

De mai mulţi ani, Elias şi Johannes Hountondji sunt în elita piloţilor de drift, succesele lor incluzând titlurile de campion şi vicecampion la King of Europe 2017. În 2016 şi 2017, au cucerit şi titlul echipelor în aceeaşi competiţie şi au activat în Campionatul European Drift Masters din 2018. Cei mai buni 45 de piloţi din Europa, SUA şi Orientul Mijlociu participă la această serie pe bază de invitaţii. În 2021 sunt programate etape în Austria, Norvegia, Polonia, Letonia şi Georgia. La evenimentele sportive de drift, pe circuite de doar câţiva kilometri, pilotul cu cele mai bune abilităţi de manevrare, cea mai inteligentă strategie şi cea mai bună configurare a echipamentului este desemnat câştigător. Timpul de pilotaj nu este factorul decisiv, ci patru criterii evaluate de juriu: viteza şi unghiul de drift – cu cât mai mult cu atât mai bine în fiecare caz -, trasa aleasă şi stilul de pilotaj. Evaluarea se face de către arbitrii la finalul duelului de câte două manşe într-un sistem eliminatoriu.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.