Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BMW la Salonul Auto de la Detroit, NAIAS 2011

BMW

Cele mai noi modele BMW prezentate la Salonul Auto de la Detroit stau sub semnul designului emoţional. Este vorba de modele cabriolet şi coupe care impresionează prin dinamică, dar respectă noua direcţie a mărcii pentru eficienţă de neegalat.

În prim plan va fi premiera mondială a noului BMW Seria 6 Cabriolet. Noua versiune a acestui BMW decapotabil de mari dimensiuni impresionează prin linia puternică şi totuşi elegantă care marchează experienţa exclusivistă a condusului.

Tot la NAIAS 2011 îşi va face debutul cel mai noul model al gamei M GmbH. BMW Seria 1 M Coupé reprezintă cea mai spectaculoasă completare a lumii automobilelor sport foarte performante şi transmite sentimentul aparte M în premieră în acest segment.

Noul BMW Seria 1 Coupé şi noul BMW Seria 1 Cabriolet vor fi şi ele prezentate pentru prima dată în faţa presei mondiale la salonul auto de la Detroit. De asemenea, noul BMW X3 va fi prezentat publicului în cadrul NAIAS 2011 cu puţin timp înainte de lansarea pe piaţa americană. Cea de-a doua generaţie a modelului Sports Activity Vehicle este produsă la uzina BMW din Spartanburg, în SUA, alături de BMW X5 şi BMW X6.

Noul BMW Seria 6 Cabriolet.

Premiera mondială a noului BMW Seria 6 Cabriolet va avea loc sub reflectoarele ediţiei 2011 a NAIAS. Liniile cursive şi proporţiile sportive atât de specifice unui BMW cabriolet oferă modelului cu patru locuri o apariţie care taie răsuflarea – cu acoperişul deschis, dar şi cu el închis. Softtop-ul, cu un design specific pentru Seria 6, poate fi deschis complet automat în doar 19 secunde.

La interior, noul display iDrive conceput ca un monitor flat screen, iese în evidenţă în consola centrală marcată de orientarea fără compromisuri către conducător, în timp ce poziţia pasagerului din dreapta, înconjurată de suprafeţe curbate şi materialele de foarte bună calitate, sau spaţiul ultra generos din spate conferă un aer de eleganţă şi confort.

Noul BMW Seria 6 Cabriolet este continuatorul tradiţiei unor automobile legendare produse de marca premium germană, cu motoare şi tehnologie a şasiului pentru performanţe dinamice fără egal, care stabilesc noi standarde în privinţa plăcerii condusului pentru acest segment. La lansarea pe piaţa auto din America de Nord, BMW 650i Cabriolet va fi disponibil cu un motor V8 – dezvoltă 300 kW/407 CP -, cu BMW TwinPower Turbo şi injecţie directă care poate fi combinat fie cu o transmisie manuală cu şase trepte, fie cu una automată sport cu opt rapoarte. Sistemul Adaptive Drive este disponibil opţional şi oferă Controlul dinamic al amortizoarelor (Dynamic Driving Control) şi un sistemul de stabilizare a ruliului Dynamic Drive. Atât servodirecţia asistată electric, aflată în dotarea standard, cât şi Integral Active Steering (direcţie activă integrală) sunt unice în segmentul de piaţă al acestui automobil.

Un nivel ridicat de confort este asigurat de controlul automat al climei care include standard un mod de operare conceput pentru versiunile cabriolet sau de scaunele uşoare, nou dezvoltate, cu tapiţerie de piele care pot fi echipate la cerere cu ventilaţie activă şi completate cu funcţia Active Seat. Un punct de atracţie a gamei BMW ConnectedDrive este noua generaţie Head-Up Display.

Acest sistem, fără egal în industria auto, proiectează acum o imagine integral color, iar simbolurile care apar pe parbriz sunt mai strălucitoare şi mai clare ca niciodată. Gama de sisteme de asistare a conducătorului oferite de echipa de cercetare şi dezvoltare BMW ConnectedDrive include, printre altele, BMW Parking Assistant (asistare pentru parcarea laterală automată) şi sistem Surround View (sistem de trei camere de luat vederi cu perspectivă panoramică). Noul BMW Seria 6 Cabriolet poate fi echipat suplimentar cu proiectoare de ceaţă LED, Adaptive Cornering Headlights, precum şi cu cameră pentru mersul înapoi.

Dinamică de motorsport într-o nouă formă: BMW Seria 1 M Coupé.

BMW Seria 1 M Coupé întruchipează plăcerea condusului în formă concentrată, transferând în premieră caracteristicile fascinante ale unei maşini sport foarte performantă în segmentul compact premium. Automobilul cu două uşi, prezentat în premieră la NAIAS 2011, se remarcă prin motorizare şi tehnologia şasiului dezvoltate pe baza experienţei directe din cursele pe circuit, prin raportul ridicat între masă şi putere, prin caracteristicile de design atletic şi optimizările aerodinamice. Echilibrul caracteristic modelelor M este prezent şi la BMW Seria 1 M Coupé: performanţă pe circuit şi utilizarea facilă în traficul cotidian. Modelul atrage un nou public-ţintă pentru M GmbH: unul mai tânăr, pasionat de performanţe superioare şi de un design marcat de calităţi sportive remarcabile.

BMW Seria 1 M Coupé este echipat cu un motor de 3,0 litri cu şase cilindri dispuşi în linie, cu M TwinPower Turbo şi injecţie directă. Propulsorul dezvoltă o putere 250 kW/340 CP la o turaţie de 5900 rpm şi un cuplu maxim de 450 Nm (500 Nm cu overboost) între 1500 şi 4500 rpm. BMW Seria 1 M Coupé accelerează în 4,9 secunde de la 0 la 100 km/h şi atinge 200 km/h după 17,3 secunde.

Profil accentuat: noul BMW Seria 1 Coupé şi noul BMW Seria 1 Cabriolet.

Motoarele puternice, tracţiunea spate tipică pentru marcă şi agilitatea remarcabilă sunt atuurile care scot în evidenţă BMW Seria 1 Coupé şi BMW Seria 1 Cabriolet. Aceste automobile posedă caracteristici unice în segmentul compact premium. Profilul inconfundabil al celor două modele, care reprezintă gama de bază în portofoliul BMW pe piaţa auto din America de Nord, este mai accentuat ca niciodată.

Stilul nou al spoilerului faţă include, printre altele, fante inovatoare de aer care contracarează turbulenţele în zona pasajelor roţilor şi astfel reduc rezistenţa aerodinamică a automobilului. Alte accente noi au fost puse prin intermediul farurilor şi stopurilor care beneficiază de un nou design, prin butoanele de control mai rafinate, precum şi prin inovaţiile în alegerea nuanţelor coloristice pentru caroserie, tapiţerie şi echipamentele din interior.

Pe piaţa din SUA, două motoare cu şase cilindri dispuşi în linie sunt disponibile pentru noul BMW Seria 1 Coupé şi noul BMW Seria 1 Cabriolet. Propulsorul aflat în dotarea modelelor BMW 128i Coupé şi BMW 128i Cabriolet este echipat cu gestiune variabilă a supapelor VALVETRONIC şi dezvoltă 172 kW/233 CP. BMW 135i Coupé şi BMW 135i Cabriolet sunt propulsate de un motor cu şase cilindri cu BMW TwinPower Turbo, injecţie directă şi VALVETRONIC, care furnizează un maximum de 225 kW/306 CP. Ca alternativă la transmisia manuală cu şase trepte, care este în echiparea standard, cutia de viteze automată cu şase rapoarte este disponibilă pentru BMW 128i şi una sport automată, cu dublu ambreiaj şi şapte trepte, pentru BMW 135i.

Succesorul unui important succes de piaţă: noul BMW X3.

Noul BMW X3 are misiunea de a continua povestea de succes a predecesorului său – din care au fost vândute 600.000 unităţi la nivel mondial – cu un nivel mai mare de agilitate, confort optimizat şi spaţiu mai generos. Comparativ cu modelul precedent, caroseria noului BMW X3, produsă la uzina BMW din Spartanburg (Carolina de Sud), este mai lungă cu 83 milimetri, mai lată cu 28 milimetri şi mai înaltă cu 12 milimetri. Ampatamentul a fost extins cu 15 milimetri, la un total de 2.810 milimetri.

Prin tehnologia de tracţiune integrală BMW xDrive şi motoarele moderne – cu şase cilindri dispuşi în linie -, care furnizează 190 kW/258 CP la BMW X3 xDrive28i şi 225 kW/306 CP la BMW X3 xDrive35i, acest Sports Activity Vehicle stabileşte standardele în ceea ce priveşte plăcerea condusului şi eficienţa. În plus, noul BMW X3 este primul model BMW X care este echipat cu servodirecţie electromecanică şi, ca dotare opţională, Dynamic Driving Control (control dinamic al transmisiei). Mai mult, sistemele de asistare a conducătorului BMW ConnectedDrive, care includ Adaptive Cornering Headlights (faruri adaptive în viraje), Head-Up Display şi cameră de luat vederi pentru mers înapoi cu Top View, sunt disponibile pentru noul BMW X3; toate nu au egal în segmentul de piaţă al automobilului.

BMW EfficientDynamics stabileşte standarde şi deschide perspective.

Strategia de dezvoltare BMW EfficientDynamics a deschis drumul către o reducere a emisiilor de noxe fără precedent care s-a bucurat şi de recunoaşterea specialiştilor: BMW Group este pentru al şaselea an consecutiv lider în Dow Jones Sustainability Index şi singura companie auto prezentă ca lider în segmentul „Consumer Discretionary” în ultimii doi ani. BMW oferă automobile în toate segmentele care dispun de o relaţie deosebită între performanţe şi consumul de combustibil.

O cale spre condusul fără nici un fel de emisii CO2 a fost dezvăluită anul trecut, la NAIAS 2010, sub forma BMW Concept ActiveE. Echipat cu o transmisie integral electrică şi cu o tehnologie inovatoare de stocare a energiei electrice, automobilul – dezvoltat pe baza modelului BMW Seria 1 Coupé – este pregătit să fie utilizat în traficul cotidian. Încă din vara anului 2011 o flotă extinsă de modele de test este destinată utilizatori privaţi din USA. Experienţa şi informaţiile acumulate vor fi utilizate ulterior la dezvoltarea transmisiilor electrice, care vor fi folosite de BMW Group pentru dezvoltarea Megacity Vehicle.

BMW ConnectedDrive: o reţea extinsă, plăcere mai mare a condusului.

BMW are o tradiţie bogată în dezvoltarea noilor tehnologii – în acest caz în realizarea unei conexiuni inteligente între conducător, automobil şi lumea exterioară. Sistemele de asistare a conducătorului şi serviciile de mobilitate oferite de BMW ConnectedDrive optimizează confortul, utilizarea gamei de infotainment şi siguranţa condusului. Cele mai recente inovaţii în acest domeniu vor fi prezentate la NAIAS 2011, inovaţii care vor menţine şi vor extinde poziţia de lider pe care BMW o are în acest sector.

Prin cea mai nouă generaţie Head-Up Display, introdusă la noul BMW Seria 6 Cabriolet, şi prin alte sisteme de asistare a conducătorului, precum BMW Parking Assistant (sistem pentru parcarea laterală automată) sau BMW Night Vision cu recunoaşterea pietonilor contribuie semnificativ la o rulare în siguranţă crescută.

Salonul Auto Internaţional de la Detroit oferă primele direcţii pentru evoluţia industriei auto la nivel mondial în 2011. În pavilioanele expoziţionale de la Cobo Center, 150 de expozanţi vor prezenta cele mai noi produse şi tehnologii în faţa reprezentanţilor presei şi a marelui public. NAIAS 2011, deschis pentru public între 15 şi 23 ianuarie, va fi cea de-a 23-a ediţia a evenimentului internaţional care are loc în metropola automobilului din America de Nord. Ca şi anul trecut, organizatorii aşteaptă peste 700.000 de vizitatori din lumea întreagă.

Bucuresti, 07.01.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.