Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BMW la Concursul de Eleganta de la Sinaia 2015 – 40 de ani BMW Seria 3

Un automobil clasic de succes printre modele de epocă: BMW, în calitate de partener al Concursul de Eleganţă Sinaia 2015, a marcat aniversarea a 40 de ani de BMW Seria 3. Concursul dedicat automobilelor de epocă este cel mai important eveniment dedicat automobilelor de epocă în acest an, beneficiază de un decor deosebit – domeniile Palatului Peleş, şi de patronajul MS Regele Mihai I al României.

„Acest parteneriat ne onorează, suntem mândri să putem fi parte într-un proiect încărcat de tradiţie, care beneficiază de o participare valoroasă, un decor remarcabil şi parteneri de marcă. Ne bucurăm să putem prezenta aici şi puţin din istoria mărcii. Putem astfel marca încă o dată 40 de ani de la debutul BMW Seria 3, un model esenţial al mărcii,” a declarat Alexandru Şeremet, manager de comunicare BMW Group România.

Aflat la cea de-a şasea generaţie, BMW Seria 3 este cel mai de succes model al mărcii. În prezent mai bine unul din patru modele vândute la nivel global este un Seria 3. Cu tracţiune spate, distribuţia perfectă de mase 50:50 şi motorizări de excepţie, BMW Seria 3 a fost mereu un etalon în segment pentru plăcerea de a conduce.

Mai mult, în concursul oficial a fost înscris şi un model BMW 1602, cel care a fost considerat predecesorul linie de modele BMW Seria 3. BMW 1602 a fost dezvoltat la propunerea celebrului Max Hoffman, cel care se ocupa de la importurile mărcii în Statele Unite. Acesta a recunoscut potenţialul pentru un sedan cu două uşi, sportiv şi accesibil. Modelul era bazat de o versiune a celebrului motor al mărcii M10, dezvoltat de Alex von Falkenhausen, cu un bloc cu patru cilindrii în linie. Acesta avea să fie, în diverse versiuni îmbunătăţite de-a lungul vremii, unul din cele mai longevive modele ale vremii. Dezvoltat în perioada în care şef de design al mărcii era Wilhelm Hofmeister, BMW 1602 prezintă multe din detaliile moderne de design BMW, precum integrarea farurilor rotunde în grila, linia mediana de contur sau celebra curbă „Hofmeister” a montantului C.

Concursul de Eleganţă de la Sinaia este organizat, ca în fiecare an, de Retromobil Club România (R.C.R.), sub înaltul patronaj al MS Regele Mihai I al României şi cunsprijinul Primăriei Sinaia şi al Muzeului Naţional Peleş. În forma modernă, evenimentul se află la a cincea ediţie, Mai multe detalii pe www.retromobil.ro.

Rezultate Concursul de Eleganţă Sinaia 2015
Best of show: CORD 818 Custom Beverly (1937) – Tiriac Collection (Bucuresti)

Premii speciale:
Premiul publicului: KAISER DARRIN (1954) – Axel Kohnen (Bucuresti)

Premiul pt. cel mai vechi automobil din concurs : OLDSMOBILE Curved Dash Model 6C (1904) – Gabriel Lucian Balan (Constanta)

Premiul de restaurare: PLYMOUTH P2 (1936) – Razvan Badulescu (Bucuresti)

Premiul pentru cea mai mare distanta parcursa pt. participarea la concurs : MERCEDES 220 S (1958) – Aniko Peschak (Ungaria)

Premiul de conservare: OLTCIT CLUB (1982) – Adrian Honoriu Ghizdavu (Sighisoara)

Premiu special al juriului: FORD V8 48 Roadster (1935) – Gabriel Lucian Balan (Constanta)

Premiu special acordat de sponsorul principal R.C.R. – Alliantz Tiriac : DACIA 1300 (1972) – Dan Spuderka (Brasov)

Premiu special al juriului : NASH 960 Sedan (1932) – Gabriel Garlea (Iasi)

Bucuresti, 29.06.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.