Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BMW Group publică Raportul de dezvoltare durabilă „Sustainable Value Report” 2015

Bucureşti/München. BMW Group a publicat raportul anual de dezvoltare durabilă pentru 2015. Documentul amplu este structurat pe 5 capitole: strategie, produse şi servicii, producţie şi cearea de valori, angajaţi şi societate, elemente de bază.

BMW Group are o tradiţie bogată în ceea ce priveşte preocuparea pentru mediu. În 1973, a fost prima companie de automobile care a numit un ofiţer intern de mediu. Ca parte a eforturilor pentru dezvoltare durabilă, BMW Group urmăreşte optimizarea tuturor produselor şi proceselor sale – de la producţie la reciclare. Rezultatele au fost recompensate cu poziţii de top în cele mai importante clasamente care urmăresc indici de sustenabilitate – este liderul industriei în Dow Jones Sustainability Index şi Carbon Disclosure Project.


Harald Krüger, Preşedinte Consiliu Executiv BMW AG: “Acţiunile noastre urmăresc să definească transportul viitorului şi să ne asigure o poziţie de top ca o companie de succes. Ne-am setat obiective clare de dezvoltare durabilă pe care vrem să le atingem până în 2020. Anul trecut, încă o dată, proiectele şi măsurile implementate au avut o contribuţie importantă în a ne aduce mai aproape de aceste obiective.”

BMW Group Sustainable Value Report 2015:
1.Produse
Prin strategia Efficient Dynamics, BMW Group a scăzut emisiile de CO2 la flota de automobile înmatriculate cu 39,5% în ultimii 20 de ani (1995-2015). Media de emisii CO2 pe km, per automobil, a scăzut în medie la 127g în 2015, de la 130g în 2014. Compania îşi extinde activitatea în domeniul serviciilor de mobilitate, astfel că numărul de utilizatori ai programului de car sharing DriveNow a crescut la 579000 în 2015 (de la 395000 în 2014) şi este acum activ în 9 oraşe din Europa.

2.Producţie
Obiectivul BMW Group este să reducă consumul de resurse (energie, apă, deşeuri, solvenţi) per automobil produs cu 45% până în 2020 faţă de anul de referinţă 2006.  Faţă de 2006, compania a redus deja consumul de energie cu 36%, consumul de apă cu 31,3%, deşeurile nereciclabile cu 78,9%, emisiile de solvenţi cu 51,4% şi emisiile de CO2 cu 45,7%. Numai în ultimul an (2015 faţă de 2014) cantitatea de deşeuri nereciclabile în procesul de producţie a scăzut cu aproape 20% la numai 4 kg per automobil.

Un al rezultat remarcabil, în 2015 BMW a dus procentul de energie utilizată din surse regenerabile la 58%, compania având investiţii importante în soluţii de producţie de energie verde on-site, aşa cum sunt proiectele din Leipzig sau Spartanburg.

3. Angajaţi
În 2015, BMW Group a investit 352 milioane de Euro în pregătirea angajaţilor şi a crescut investiţiile în donaţii la 17,06 milioane Euro (de la 10,2 milioane în 2014) şi în proiecte CSR la 39,11 milioane Euro (de la 34,52 milioane în 2014).

Raportul a fost pregătit în concordanţă cu Global Reporting Iniative (G4) şi toate datele au fost verificate de auditorul independent PriceWatherhouseCooper.

Raportul poate fi accesat şi descărcat integral de aici: https://www.bmwgroup.com/en/responsibility/sustainable-value-report.html.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.